רכב

תחנת הרכבת הקלה תיקרא על שם ביידן: "ראוי להכרת הטוב"

ביקורו ההיסטורי של ג'ו ביידן והתמיכה הגורפת שלו במדינת ישראל במסגרת מלחמת חרבות ברזל, גוררת איתה הכרות תודה ומחוות מרגשות, אחת מהן של עיריית רמת גן, שהחליטה לשנות את שם תחנת הרכבת הקלה בבורסה על שמו של נשיא ארה"ב
מערכת ice |  1
תחנת הרכבת הקלה, ג'ו ביידן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, מרים אלסטר)
על רקע מלחמת ״חרבות ברזל״, ובתוך כך ביקורו של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, בארץ, ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, כינס אמש (רביעי) ישיבת מועצה שלא מן המניין על מנת לדון במספר נושאים הקשורים בהיערכות וצורכי העירייה במהלך המלחמה. כמו כן, העלה ראש העיר הצעה להחלטת המועצה לאשר את קריאת תחנת הרכבת הקלה במתחם הבורסה בעיר (תחנת אבא הלל) על שמו של הנשיא ביידן. 
הצעתו של ראש העיר כרמל שאמה הכהן, עברה במועצת העיר, ועיריית רמת גן תגיש בהקדם בקשה רשמית למשרד התחבורה לשינוי שם תחנת הרכבת הקלה.  ראש העיר ציין במהלך ישיבת המועצה כי התרשם עמוקות ממחויבותו של נשיא ארה"ב ביידן לישראל, עם תמיכתו הגורפת במהלכי הלחימה במלחמת "חרבות ברזל". ברמת גן קיימות 2 תחנות רכבת קלה תת קרקעיות ומרכזיות, תחנת ביאליק על גבול הרחובות ז'בוטינסקי ביאליק, ותחנת הבורסה ברחוב אבא הלל, זו שעתידה לשנות את שמה.
ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, מסר: "ראשית כל, אני מבקש לחבק את המשפחות השכולות של 24 חללי ונרצחי העיר רמת גן. כמו כן, ברמת גן בשלב זה חמישה תושבים נעדרים ועוד כ-20 פצועים. העיר רמת גן עוטפת את המשפחות בשעתן הקשה, ופועל 24/7 על מנת לספק להן כל שהן צריכות. החל מיום שבת, 07.10, מדינת ישראל היא מדינה אחרת. בתוך כל הכאוס והחושך, היינו עדים כולנו לאלומה עוצמתית של אור, בדמותו של נשיא ארצות הברית, ג׳ו ביידן". 
עוד הוסיף: "תודה לך כבוד הנשיא. לך, ולארה"ב על ברית אמת אמיצה. האמירות של הנשיא ביידן מגיעות מעומק ליבו, כאילו היה ישראלי או יהודי. מעשיו, משליחת שתי נושאות  מטוסים למרחב המזרח התיכון ועד הגעתו ההיסטורית  ארצה בעיצומה של לחימה ראויים להכרת הטוב. אני קורא למשרד התחבורה לאשר את החלטת מועצת העיר רמת גן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שעה קשה זו היא השעה לפעול
    דוד מ 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על פי ניסיון העבר, רצח ראש הממשלה יצחק רבין מראה אולי כי רק לממשלת ימין יש סיכוי להשיג פתרון מדיני יציב לסיום הכיבוש. הנשיא ביידן, שעה קשה זו היא השעה לפעול. אתה האיש הנכון שיכול להוביל לפתרון מדיני יציב, וזוהי ממשלת הימין המתאימה.
    סגור