קריירה ולימודים

מרצה וסטודנטים הביעו תמיכה בחמאס - כיצד תפעל המכללה?

סערה במכללת קיי בבאר שבע: חבר סגל ותלמידים העלו פוסטים התומכים בפעולות חמאס ויוצאים נגד צה"ל. הנהלת המוסד פרסמה מכתב ובו גינתה את התנהגותם ברשתות החברתיות - והבטיחה לפעול נגדם ביד קשה: "נמצה את הדין עמם על פי החוק, תומכים באופן מלא בהגנה על ביטחונה ושלומה של המדינה" 
מערכת ice |  3
סטודנטים ערבים פרו-פלסטינים בקמפוס אוניברסיטה בישראל (ארכיון) (צילום תומר נויברג/פלאש 90)
בימים האחרונים פורסמו על ידי סטודנטים ומרצה במכללת קיי פוסטים המגנים את פעולת חיילי צה"ל ומהללים את ארגוני הטרור בפעולתם הנפשעת נגד תינוקות, ילדים, מבוגרים וקשישים. היום (שלישי) פרסמה הנהלת המכללה כי היא מגנה בתוקף ובצורה חריפה כל התבטאות מסוג זה ותומכת באופן מלא בפעולות צה"ל הבאות להגן על ביטחונה ושלומה של המדינה.
"ימי הלחימה נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה נמשכים ועל כולנו עוברות שעות קשות ביותר", צוין במכתב ששלחה הנהלת המכללה אל כלל הסטודנטים. "אנו מלווים בחרדה את ההודעות שמתקבלות יום יום, שעה שעה על קורבנות נוספים ושמות חטופים ונעדרים". הנהלת המכללה יצאה כנגד התבטאויותיהם של המרצה והסטודנטים: "אנו מגנים בתוקף ובצורה חריפה כל התבטאות מסוג זה ומהצד השני אנו תומכים באופן מלא בפעולות צה"ל הבאות להגן על ביטחונה ושלומה של המדינה".
עוד צוין במכתב כי הנהלת המכללה החליטה לנקוט ביד קשה ובאפס סובלנות כלפי כל סטודנט וחבר סגל, ותפעל למצות עימם את כל ההליכים המשמעתיים האפשריים על פי הדין והחוק המקובלים. מדיניות זאת אף מגובה בהנחיות מפורשות של שר החינוך לפעול ביד קשה כלפי גורמים אלה. המכללה מסרה כי היא נושאת תפילה לרפואת הפצועים ומקווים כי למרות האירועים הקשים אותם עוברת המדינה, ישמר המרקם העדין של הדו-קיום הקיים בקמפוס. 
הנהלת המכללה פנתה לכלל הסטודנטים והמרצים בבקשה לנהוג באיפוק, רגישות ונועם הליכות האחד כלפי השני בימים קשים אלה ובכלל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תמיכה בחמס
    מתעבת 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שחברת הסגל והסטודנטים התומכים בארגון דאעש ילכו ללמוד וללמד בביר זית בתקווה שירצו אותם שם או שילכו לעזה בגבול מצרים שם יוכלו להביע דעתם חופשי בפני המרצחים המעוולים . לסלקם ולגרשם לצמיתות לאלתר. חמסניקים בפוטנציה
    סגור
  • 2.
    מהרסייך ממך יצאו +
    שלום 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המכללה היא מזמן מכללה לטיפוח הסובלנות דו קיום. דמוקרטיה לכל אזרחיה, סמל הקידמה התרבותית ....? מה קיבלנו מחבלים ערבים , תומכ אשף ומכללה שרוב הסטודנטים שונא הציונות. מסקנה. ללמד מורשת כהנה במכללות רק כך נמנע שואה נוספת
    סגור
  • 1.
    להעיף לעזה ומיד
    שמאלני 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושה וחרפה, לא יאמן שאלה לומדים באקדמיה בישראל
    סגור