בארץ

הקמפיין יוצא לדרך: משפחות החטופים והנעדרים ייפגשו עם הנשיא

חברי מטה משפחות החטופים והנעדרים ישמיעו בפני הנשיא את המצוקה הקשה ויביעו את דרישתם לעשות הכול על מנת להחזיר את כל השבויים והנעדרים בשלום הביתה
מערכת ice | 
יצחק הרצוג (צילום פלאש 90/ רבקין פנטום)
חברי המטה להשבת החטופים והנעדרים ייפגשו היום (שלישי) בשעה 17:00 עם נשיא המדינה יצחק הרצוג במשכן הנשיא בירושלים. חברי המטה יביעו בפני הנשיא את מצוקתם הקשה, לנוכח אי הוודאות והחרדה הגדולה לגורל יקיריהם ויביעו בפניו את הדרישה לעשות הכול על מנת להשיב את כל השבויים והנעדרים בשלום הביתה.
נציגי משפחות החטופים והנעדרים כוללים, בין היתר, את הורי משפחת הדר גולדין ואחיו של אורון שאול, לצד נציגי משפחות הנעדרים ממבצע ׳חרבות ברזל׳: אורי דוד אביהם של הודיה ותאיר הנמנות עם נעדרות מהמסיבה ברעים, שלי ומלכי שם טוב ההורים של עומר שם טוב שנמנה אף הוא עם נעדרי המסיבה בדרום ודודי זלמנוביץ' ממרכזי הטיפול למען המשפחות ונציגים נוספים.
כזכור, אתמול (ב’) הציגו משפחות החטופים והנעדרים את הרכב המומחים אשר ילוו את המטה שהוקם. גורמי המקצוע המנוסים והבכירים ביותר בישראל התנדבו להוביל את צירי הפעולה עליהם הוחלט במטה המיוחד והם ייצגו את המשפחות מול גורמי הממשלה ויתר הגורמים המוסמכים. 

בין המומחים: דוד מידן ואורי סלונים לשעבר מתאמי מערך השבויים והנעדרים, סגן היועמ״ש לשעבר עו״ד רז ניזרי, פרקליט המדינה לשעבר דן אלדד ומומחים נוספים.
ממטה משפחות החטופים והנעדרים נמסר: ״אנו מודים לנשיא המדינה, מר יצחק הרצוג, שנענה לבקשתנו וניאות לפגוש בנו הבוקר ומשוכנעים כי בתום פגישתנו יביע אף הוא את הדרישה האלמנטרית והברורה לעשות הכול על מנת להשיב בשלום את יקירינו הביתה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה