כסף וצרכנות

מקדונלד'ס בבשורה ללקוחות: בזמן המלחמה - הנחת הענק נחשפת

רשת המזון המהיר הודיע כי הסבה חמש מתוך מסעדותיה באזור הדרום לטובת תרומה של אלפי ארוחות ביום לחיילים ולבתי החולים. במקביל, לובשי המדים ייהנו מ-50% הנחה בכל המסעדות ברחבי הארץ 
מערכת ice |  2
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
בצל המערכה הכבדה שמנהלת ישראל נגד החמאס ברצועת עזה, שגבתה את חייהם של יותר מ-700 נרצחים, רשת המזון הבין-לאומית מקדונלד'ס הודיעה הערב (שני) כי הסבה חמש מתוך מסעדותיה בדרום הארץ לטובת תרומה של אלפי ארוחות מידי יום לחיילים בשטח ובשטחי הגיוס וגם לבתי החולים.
במקביל, הרשת תעניק 50% הנחה לכוחות הביטחון וההצלה במדים בכל המסעדות ברחבי המדינה.
עד עתה, עשרות חברות ישראליות הסכימו לתרום מוצרי צריכה, ביגוד, ציוד רפואי וטואלטיקה בהיקף מאות אלפי שקלים. התאחדות התעשיינים וארגון לתת פועלים במתכונת חירום למען משפחות במצוקה ואוכלוסיות המושפעות מהמלחמה. 
עשרות עובדי תנובה מתנדבים מתחילת השבוע בחלוקת מוצרי חלב עבור חיילי צה"ל ולמען הפצועים ומשפחותיהם בבתי החולים. המתנדבים הגיעו לשטחי כינוס בדרום עם מגוון מוצרי חלב, משקאות ויוגורטים. היום הגיעו עובדי החברה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה, עברו בין חדרי הפצועים וחילקו מוצרים גם לצוותים הרפואיים.

(צילום: מקדונלד'ס ישראל)
בתוך כך, במבצע לוגיסטי שנערך תחת אבטחה כבדה של חיילי צה"ל על רקע מלחמת חרבות ברזל קבוצת שופרסל פתחה את הסניף שלה בשדרות לטובת הלקוחות, התושבים וכוחות הביטחון. סניף שופרסל בשדרות הוא הסניף היחידי שפועל כעת בעיר. הסניף פועל בהתאם להנחיות פיקוד העורף.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הקוד ל 50 אחוז הנחה?
    ירון 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אשמח לקוד כדי תקבל 50 אחוז הנחה. רשת כמו מקדונלס שמרוויחה מיליונים בכל העולם יכולה לפחות 25 הנחה לכולם..
    סגור
  • 1.
    לפני אתם אוכלים שם תבדקו מי הבעלים (ל"ת)
    עדיף לצום 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור