בארץ

בצל פרשת היריקות: קק"ל והשגרירות הנוצרית חנכו פארק חדש

קק"ל והשגרירות הנוצרים חנכו את "פארק הטבע של השגרירות הנוצרית הבינלאומית". הפארק שוקם בעזרת שת"פ בין הצדדים, לאחר שהוצת עקב עפיפונים שהגיעו מעזה
מערכת ice | 
חנוכת פארק השגרירות הנוצרית (צילום באדיבות השגרירות הנוצרית)
מאות מנהיגים נוצרים, ידידי ישראל וחברי השגרירות הנוצרית הבין-לאומית בירושלים, ונציגים בכירים מטעם קרן קימת לישראל השתתפו היום (חמישי) בטקס חנוכה של "פארק הטבע של השגרירות הנוצרית הבינלאומית".
הפארק הוא חלק מיער בארי, שנשרף בעקבות הצתות. של עפיפונים ובלוני תבערה שנשלחו מכיוון עזה. השגרירות הנוצרית הבין-לאומית, הארגון הנוצרי ציוני הגדול בעולם, פעלה עם קק"ל לשיקום ונטיעה מחדש של מתחם בן 512 דונמים ביער. השטח ששוקם ייקרא "פארק הטבע של השגרירות הנוצרית הבינלאומית".
הפארק החדש ממוקם בשוליים המערביים של יער בארי, בין אנדרטת אנזא"ק ההיסטורית לגדר הגבול בעזה. השגרירות הנוצרית הבין-לאומית עבדה עם קק"ל לשיקום השטח שנשרף באמצעות שתילת עצי אקליפטוס, אלון ועצים רחבי עלים אחרים שהם פחות דליקים, מספקים צל רב וגדלים במהירות באקלים המדברי היבש. בפארק יהיו גם שיחים וצמחים נוספים, והכול במטרה לשפר את הנוף ולמשוך מבקרים. כמו כן, במהלך החורף יישתלו צבעונים, שיפרחו במקביל למרבדי הכלניות בדרום.
"במהלך השנה האחרונה, השגרירות הנוצרית חידשה את פעילותה המשותפת עם הקרן הקיימת לישראל, כדי להבטיח את עתידה הירוק של ישראל", אומר נשיא השגרירות הנוצרית הבין-לאומית, ד"ר יורגן בולר. "אנחנו נלהבים במיוחד להיות חלק מהפרויקט המיוחד של שיקום שטח עיקרי מיער בארי הפופולרי. הדבר יביא לא רק לחזרתו לחיים של אזור יפהפה בטבע הישראלי, אלא שהצמיחה תשמש כהסוואה ותסייע בהגנה על הציבור הישראלי מפני התקפות מכיוון עזה, ובכך אנחנו מבטאים בפני העם בישראל את העובדה שהנוצרים דואגים לישראל ולעתידה".
רוני ויניקוב, מנהל החטיבה לגיוס משאבים וקשרי חוץ בקק"ל, הוסיף: "שיתוף הפעולה הפורה של קק"ל עם השגרירות הנוצרית מסייע לנו להפוך את ישראל לירוקה יותר. יחד ביצענו שיקום נרחב של יער בארי, עקב הצתות שגרמו לנזק סביבתי משמעותי. אנחנו שיקמנו את הטבע, ובנוסף קבענו גם אמצעי בטיחות ואבטחה עבור תושבי האזור. אנחנו אסירי תודה לתורמים הרבים של השגרירות הנוצרית, ידידי ישראל בעולם, על עזרתם ועל הרצון שלהם להיות חלק חשוב בהפיכתה של ישראל למקום פורח וירוק תמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה