בארץ

בכיר ביטחוני טוען כי יעבירו תחמושת בעתיד לרש"פ, גלנט מכחיש

הסערה על העברת הממגונים לרש"פ ממשיכה: גורם ביטחוני טוען כי במידה ויצטרכו, יעבירו תחמושת לרשות. השר גלנט מצידו מיהר להכחיש וטען כי הגורם: "אינו ביטחוני, או שאינו בכיר"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו ויואב גלנט (צילום פלאש 90/ שיר טורם)

גורם ביטחוני הבהיר בשיחה עם N12 כי במידה ויצטרכו להעביר תחמושת לרשות הפלסטינית, יעשו זאת. הבכיר טוען כי: "אנחנו נפגוש את אותו משבר בעוד כמה שבועות, אין דבר כזה לא להכניס לרשות הפלסטינית אמצעים."

אותו גורם עוד טוען: "אין דבר כזה לא להכניס לרשות אמצעים. אי אפשר לבקש מהם מצד אחד לפעול נגד טרור ומצד שני לא לספק להם כלים על מנת לעשות זאת."
 


שר הביטחון יואב גלנט מיהר להכחיש את הפרסום של אותו בכיר וטען בציוץ כי: "הפרסום על העברת תחמושת לרשות הפלסטינית אינו על דעתי. ההודעה היא של גורם המתחזה לגורם ביטחוני בכיר" טוען כי הגורם: "אינו ביטחוני, או שאינו בכיר".

כזכור בעקבות הפרסום הפרסום על העברת המשוריינים פרצה סערה בקואליציה. השר בן גביר שיגר אולטימטום פומבי לראש הממשלה נתניהו וביקש ממנו שיכחיש זאת, בסרטון וידאו. ראש הממשלה נתניהו נענה לאולטימטום של בן גביר ושיגר סרטון בו אמר: "הנה העובדות, מאז שקמה הממשלה הזו לא הועבר נשק אחד לרשות הפלסטינית."
נתניהו טען כי בסך הכול מקיים החלטה של ממשלת בנט-לפיד, ממשלה שנפלה לפני יותר משנה: "מה שנעשה זה לממש החלטה של שר הביטחון בני גנץ, להעביר מספר כלי רכב ממוגנים כדי להחליף כלי רכב ממוגנים אחרים."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה