בארץ

השר לשעבר הנדל: "אזרח שלא משרת בצבא, פחות טוב"

השר לשעבר יועז הנדל התארח בפודקאסט של התנועה החינוכית "חמש אצבעות" ואמר כי אזרח ישראלי שלא משרת בצבא או בשירות הלאומי הוא אזרח פחות טוב"
מערכת ice |  1
יועז הנדל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
השר לשעבר יועז הנדל התארח היום בפודקאסט של התנועה החינוכית, "חמש אצבעות" וסיפר לעמיר מנחם מנכ"ל התנועה כי הוא מסתכל על החברה הישראלית ורואה את הדימום הכבד שיוצא ממנה. 
לדבריו של הנדל, אזרח ישראלי שלא משרת בצבא או בשירות הלאומי הוא אזרח פחות טוב: "הטובים שבישראלים ישרתו בצבא, כי הגנה על המולדת תמיד תהיה הדבר הכי חשוב והכי משמעותי.
גם מבחינה דתית זה אפשרי ונכון לחרדים ואני מוכן לשבת עם כל אחד מהם ולהוכיח את זה. במדינה יש חובות ויש זכויות, אני גם קורא לימין הציוני להתעורר ולהיאבק בחוק ההשתמטות, זהו חוק שיפגע בכל אזרחי ישראל".
הנדל ומנחם, שניהם בוגרי הקומנדו הימי, שוחחו ביניהם במהלך הפרק המיוחד גם על מבצעי היחידה ועל הסטנדרטים הגבוהים שאליהם נדרשים חיילי הקומנדו.
הנדל סיפר כי הוא פחות שומע חדשות אך כשהוא כן נחשף לחדשות הוא רואה כיצד הבית שלנו רועד: "מה שאנחנו עושים עכשיו זה להרעיד את הבית, אני שואל את עצמי בשביל מה, מה האירוע הכל כך משמעותי שאנשים מוכנים להתאבד עליו ולשרוף את המדינה, האם 2000 שנה חלמנו על "ותחזינה ענינו בשובך לבחירת לוועדת שופטים" או עילת הסבירות?"
הנדל המשיך ואמר: "אני בעד שינויים גדולים במערכת המשפט, אני יודע עד כמה יש רעות חולות אבל לא מצליח להבין איך "המפקד" לא לוקח אחריות על מה שקורה כאן. במקום לטפל בבעיה עומדים לך כאן שרים וחברי ממשלה ומכניסים אצבע בעין. אני מאוד מודאג. צריך לעצור את הדימום שאני רואה מול עיני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חופשי לבחור אם יתגייס או לא אם מטעמי מצפון דת וכו
    אזרח 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משלם לך משכורת ופנסיה בשביל פרזיט כמוך הוא אזרח מהשורה הראשונה
    סגור