בריאות

שריפת ענק בישיבה בבני ברק: 28 אנשים פונו לבית החולים

שריפת ענק פרצה בישיבה בבני ברק: פראמדיקים של מד"א העניקו  טיפול רפואי ל-28 נפגעים כבני 15-17, והם פונו במצב קל להמשך טיפול בבתי החולים שיבא, שניידר ומעייני הישועה
מערכת ice | 
השריפה בבני ברק (צילום דוברות כבאות והצלה)
כונני ארגון הצלה הוזעקו לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) לישיבה בבני ברק בעקבות דיווח על שריפה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו הכוננים טיפול רפואי ל-28 נפגעים כבני 15-17, והם פונו במצב קל להמשך טיפול בבתי החולים שיבא, שניידר ומעייני הישועה.
חובשי הצלה חיים קלפהולץ ושלומי מילר סיפרו: "הוזנקנו לפנימיה של ישיבה בעיר, בעקבות דיווח על ארון חשמל שעלה באש ומספר רב של בחורים נפגעו כתוצאה משאיפת עשן. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו סיוע רפואי ראשוני ל-28 בחורים אשר בחסדי שמים נפגעו רק במצב קל, והם פונו בסיוע אמבולנסים של מד"א המאויישים במתנדבי הצלה להמשך טיפול בבתי החולים מעייני הישועה, שיבא ושניידר".
כזכור, רק לאחרונה אירעה דרמה גדולה בבני ברק, זאת לאחר ששריפה פרצה בסניף בני עקיבא שבעיר, וככל  הנראה מדובר בהצתה מכוונת. יצוין כי הפשיעה בעיר מחמירה בשנה האחרונה. 
בחודשים האחרונים הוצתו מספר בתים בעיר בני ברק ואף נורו כדורים לביתו של בכיר בעירייה. אודי טנא, יו"ר הפורום הדתי לאומי בעיר, שהיה במקום, אמר: "השריפה פגעה בהיערכות לחגיגות העצמאות בעיר והמראות קשים. אנו קוראים למשטרה לחקור מיידית את האירוע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה