בארץ

"בן גביר סיפק לאויבינו את ראיית הזהב – שישראל גזענית"

דברי השר איתמר בן גביר בריאיון לטלוויזיה, כי הזכות שלו ושל משפחתו להסתובב ביהודה ושומרון קודמת לזכות התנועה של הערבים, הדהדו ברחבי העולם. גורמים מדיניים: "הוא יצר מגה פיגוע הסברתי בעולם"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שהדוגמנית הבינ"ל בלה חדיד תקפה את דברי השר איתמר בן גביר, וממשל ביידן גינה אותו, מצטברים הגינויים בעולם להתבטאותו כי "הזכות שלי, של אשתי ושל הילדים שלי להסתובב ביהודה ושומרון יותר חשובה מזכות התנועה של הערבים. זכות החיים שלי קודמת לזכות התנועה. זו המציאות".
Ynet פרסם היום ציטוט מפי גורמים מדיניים והסברתיים בירושלים, כי הנזק המדיני, ההסברתי והמשפטי הוא אדיר: "מדובר מגה פיגוע הסברתי שלצערנו חושף את פניה של הממשלה". זאת, מאחר והשר לביטחון לאומי ממחיש את הגזענות והאפרטהייד שלו ושל מפלגתו – ובנוסף הדברים לא זכו לכל גינוי מהממשלה או מראשה, מה שנתפס כהוכחה שזו מדיניותה.

"מבקרי ישראל קיבלו את 'ראיית הזהב' לטענותיהם על הגזענות הישראלית: שר ישראלי אמר בקולו בפריים טיים - היהודים שווים יותר", הוסיף הגורם ל-ynet. לדבריו, ההתבטאות הופצה בתקשורת וברשתות החברתיות והודהדה על ידי משפיענים בארץ ובעולם.
 
בן גביר עצמו הגיב בטוויטר שלו לבלה חדיד וכתב: "לשונאת ישראל בוקר טוב. ראיתי שלקחת אתמול קטע שלי מתוך ראיון, והפצת אותו לכל העולם במטרה להוציא אותי גזען וחשוך. אני מזמין אותך אליי לקרית ארבע, לראות איך אנחנו חיים פה, איך כל יום נרצחים פה יהודים שלא עשו שום דבר רע לאיש בחייהם, איזה איומים אני אשתי והילדים מקבלים יום יום ממחבלים שגרים פה על ידי. אז כן, הזכות שלי ושל אחיי היהודים לנסוע ולחזור הביתה בשלום בכבישי יהודה ושומרון, גוברת על הזכות של מחבלים שמיידים עלינו אבנים ורוצחים אותנו. לא מתנצל ולא חוזר בי מדבריי. אגיד אותם גם עוד 1,000 פעם".
 
יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ שיתף את הכותרת בטוויטר שלו וכתב: "האדם הלא נכון, במקום הלא נכון, בגיבוי מי שכבר מזמן לא עושה את מה שנכון למדינת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה חדש ברור שמדינת ישרל גיזענית
    ייייייישששששש 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק כפי שניבא פרופסור ישעיהו ליבוביץ בשנת 1972 השטחים הכבושים יהרסו את מדינת ישראל שתהפוך למדינה הדומא לדרום אפריקה (באותה התקופה)
    סגור