בארץ

המחאות נצבעות ורוד: הכירו את דגל הלב שכבש את המפגינים

בחודשים האחרונים דגל עם לב ורוד כבש את המפגינים בתל־אביב, וכעת המעצבת והמוח מאחורי הדגל הייחודי מדברת לראשונה: "אני בטוחה שאהבה היא הפתרון היחיד"
מערכת ice | 
הפגנה בקפלן (צילום פלאש 90)
אלו שפוקדים את המחאות כמעט מאז תחילתן לפני כחצי שנה כנראה כבר שמו לב לדגל ייחודי שזכה לשימוש נרחב, והוא דגל הלב הוורוד שמתחקה אחר דגל ישראל. כעת המעצבת מאחורי היוזמה הייחודית מדברת לראשונה ומגלה כיצד הגיע הרעיון לעצוב הדגל ואיך הוא כבש את המחאות בקפלן ואיילון.
רותם מיכאלי שוחחה עם מגזין "את" וסיפרה שהיא בוגרת בצלאל שפקדה את ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית מתחילתן. כבר מהתחלה היה לה חשוב להגיע למחאה עם אביזר ביד. זה המקום לציין כי מיכאלי מנהלת עמוד אינסטגרם בשם "אינסטושלב" שמוקדש לאותו לב ורוד, ולכן כשחשבה מה להביא עימה להפגנה היה זה רק טבעי שתעצב דגל המתבסס על הדגל של המדינה, אלא שבמקום כחול ולבן בחרה בוורוד, ובמקום מגן דוד - לב.
הדגל הצליח להגיע עם מיכאלי עד לירושלים ושם המפגינים עפו על היוזמה ואפילו שאלו כיצד נתן לרכוש את התוצר. תחילה מיכאלי המשיכה להכין אותם מווילון אמבט פשוט, ואז תנועת המחאה "החזית הוורודה" הרימה את הכפפה ומימנה את הכנתם של דגלים נוספים. הדגלים נמכרים ב-50 שקל ליחידה, אך מיכאלי טוענת כי המחיר מכסה את הייצור ולא נוצר פה רווח כלל.
אף שמטרת הדגל לשדר אהבה וחיוביות, מיכאלי מעידה שהיא מקבלת תגובות שליליות ברשת, אך היא בוחרת לא להגיב. לשאלה אם היא עדיין מאמינה באהבה על רקע המחאה היא השיבה: "אחרי שבשבת האחרונה דגל לב ענק הוביל צעדה בתל אביב, אני בטוחה שאהבה היא הפתרון היחיד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה