ויראלי

המועמד לראשות עיריית ת"א מארגן מחאה ברכבת הקלה: "תביאו זמבורות"

המועמד לראשות עיריית תל־אביב, ראובן לדיאנסקי, מארגן מחאה בתחנת הרכבת הקלה בארלוזורוב ביום פתיחה, על כך שהשירות לא יפעל לאחר כניסת השבת
מערכת ice | 
ראובן לדיאנסקי (צילום אייל נבו, פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
האם אנו עומדים להיות עדים לעוד הפגנה בתל־אביב? לפי המגמה הנוכחית מסתמן שכן, אך הפעם לא מדובר במחאה על הרפורמה המשפטית, אבל מחאה שבהחלט יוצאת נגד החלטה של משרד ממשלתי.
לקראת תחילת פעילותה של הרכבת הקלה בעוד יומיים (יום שישי, 18.8), המועמד לראשות עיריית תל־אביב, יו"ר רשימת "חי-חילונים ירוקים" ומייסד מטה המאבק להפעלת הרכבת הקלה בשבת, ראובן לדיאנסקי, קורה לציבור להגיע למחאה על כך שהרכבת לא תפעל לאחר כניסת שבת.
לדיאנסקי יצא במסר: "מחאת הפעלת הרכבת הקלה בשבת יוצאת לדרך! אנחנו ברגע היסטורי! מוכרחים לפעול! הגיע הזמן שהזכות הכי בסיסית שלנו - חופש התנועה, תתקיים 24/7. ביום שישי (18/8) נראה לממשלת ישראל שאנחנו לא מתכוונים לתת להם להשיק את הרכבת הקלה בלי שהיא תפעל בשבתות ובחגים. לא ניתן ש-21% מהזמן היא תהיה משותקת! אחרי השקעה של מיליארדים מכספינו וכמעט 8 שנים של סיוט ופגיעה באיכות החיים ובעסקים בת"א, אין סיכוי שנוותר!".
עוד הוא הוסיף: "צאו מהבית, תביאו דגל ישראל, זמבורות וכל מה שעושה רעש ובואו לתחנות הרכבת הקלה ביום שישי הקרוב בשעה 13:00. את המחאה המרכזית של תל אביב אנו מתכננים לקיים בתחנת ארלוזורוב ואני אהיה שם. מוכרחים רכבת קלה גם בשבת!".

הכרזה של ראובן לדיאנסקי. באדיבות חילונים ירוקים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה