בארץ

תקיפת הסייבר במעייני הישועה: מידע רפואי על נתניהו נגנב?

במסגרת תקיפת הסייבר במעייני הישועה, פרטים רפואיים של חולים רבים נחשפו ונגנבו. כעת עולה חשש כי המידע של רה"מ נתניהו, שאושפז שם בשנת 2015, נגנב גם
מערכת ice | 
בית חולים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, unsplash)
בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק עדיין מנסים להשתקם מתקיפת הסייבר שחוו בשבוע שעבר, על פי הערכות שונות, בית החולים יצטרך שבועות ארוכים על מנת להחליף את המערכות הממוחשבות של בית החולים (הליך שקורה במקרים כאלה) ועל מנת לחזור לשגרה מלאה.
התוקפים גם הצפינו את המידע של מערכות בתי החולים על מנת לגרום לבית החולים לשלם להם, וגנב מידע רגיש ממערכות בית החולים כמו מידע רפואי על חולים.
עולה חשד כי המידע האישי של רה"מ נתניהו שטופל בעבר בבית החולים, נגנב על ידי קבוצת ההאקרים. רה"מ נתניהו עבר בשנת 2015 טיפול בבלוטות הערמונית בבית החולים. 
ככל שחולפים הימים מתבהרת יותר ויותר קבוצת התוקפים - Ragnar Locker הרוסית. קבוצה זו הוקמה בשנת 2019 וכבר הספיקה לפעול רבות ברחבי העולם, בעיקר תשתיות קריטיות של ארצות הברית. עקב המתקפות המרובות של קבוצה זו, ה-FBI הוציא נגדם התרעה.
על פי ציטוט ממעריב, בכירים בחברת הסייבר סיגניה טוענים כי: "ההאקרים שמאחורי Ragnar Locker, מתמקדים במתקפות כופרה של תשתיות קריטיות באמצעות כלים שהם מפתחים בעצמם.
בבלוג שפרסמה החברה מאפריל האחרון, מספק צוות החוקרים של סיגניה כלים לארגונים לצורך זיהוי שיטות וכלי תקיפה של הקבוצה בטרם יוצפן המידע של הארגון בידי ההאקרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה