בארץ

בליכוד מגיבים לראשונה לסערה: "אין מרד; לא מתואם עם נתניהו"

לאחר שלכאורה החל "מרד" במפלגת השלטון, גורמים בליכוד דואגים להבהיר שאין מרד ושהדבר לא תואם מראש עם נתניהו. יותר מכך, מתברר כי נתניהו ביקש להעביר ללוין מסר ברור: להרגיע
מערכת ice | 
הליכוד (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
בימים האחרונים נדמה כי שרים וחברי כנסת מסיעת הליכוד יצאו נגד מדיניות הסיעה בנושא הרפורמה המשפטית. היום (יום שבת) גורמים בליכוד מבהירים כי "אין מרד". יותר מכך, על פי הודעה שיצאה מהליכוד , אלה שלכאורה יצאו במרד לא תיאמו את הנושא מול רה"מ נתניהו, ודיברו על סמך דעתם בלבד.
במקביל לסערה הפנימית בתוך מפלגת השלטון, ולטענה כי ה"מרד" הוא ספין של נתניהו, גורמים מסרו כי זה האחרון העביר מסר בפגישותיו ללוין שכעת לאחר חקיקת עילת הסבירות, הגיע הזמן להרגיע את הרוחות. 
נזכיר כי מספר חברי מפלגה יצאו בימים האחרונים נגד החקיקה החד צדדית של הרפורמה המשפטית, ובהם שר הביטחון גלנט, השר אבי דיכטר, דוד ביטן, גילה גמליאל ונוספים. לצד אלו, חבר הכנסת יולי אדלשטיין הוא בין הבולטים. אדלשטיין אמר ל-ynet: "בפעם הבאה הם יצטרכו לתאם ולדבר איתי מא' ועד ת' על כל החוקים שקשורים ברפורמה. איך יעלה, מתי ובאיזה נוסח. רק אז אחליט אם אני תומך או לא".
בעת זו ממשיכות להתקיים ההפגנות בתל־אביב, לאחר שבשבוע שעבר ההפגנה העיקרית עברה לירושלים, ובתל־אביב התקיימה הפגנת התמיכה ברפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה