בארץ

הליכוד נגד לוין: "הרפורמה הזו גרמה נזק עצום"

בראיון לתוכנית הרדיו "נבחרים", שר המדע אופיר אקוניס אמר כי "אין סיבה שהוועדה לבחירת שופטים לא תתכנס להכרעות בערכאות של בתי משפט השלום והמחוזיים", בניגוד לתוכנתו של לוין לעשות זאת אחרי שיעביר את החקיקה לשינוי ההרכב
מערכת ice |  3
יריב לוין ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר העברת החוק לצמצום עילת הסבירות מוקדם השבוע ויציאת הכנסת לפגרת קיץ, גורמים בליכוד מתחילים לצאת נגד שר המשפטים יריב לוין והרצון לקדם את הרפורמה ללא הידברות. על פי הדיווח ב-ynet, רבים המפלגה מתחילים להרגיש כי התמקדות בלעדית בחקיקה תפגע במנדטים
"אסור לתת ליריב לוין להוביל חקיקה חד-צדדית כפי שהוא מתכנן להביל בכנס הבא", אמר בכיר בליכוד ל-ynet, וטען כי "גם נתניהו כבר מבין את זה". לדבריו, "המקורבים של ראש הממשלה מבינים היום שכל הרפורמה הזו גרמה נזק עצום".

לצד הדיווח, שר המדע אופיר אקוניס, אמר מוקדם יותר היום בתוכנית הרדיו "נבחרים" כי "על דעת ראש הממשלה אני אומר שהמשך החקיקה יהיה תוך רצון להסכמות רחבות. לזה צריך תמיד גם צד שני". בהמשך יצא אקוניס באופן מפורש נגד לוין, כשאמר כי "אין סיבה שהוועדה לבחירת שופטים לא תתכנס להכרעות בערכאות של בתי משפט השלום והמחוזיים".
כזכור, לוין אמר אחרי שנבחר נציג הקואליציה לוועדה כי אינו רוצה לכנס אותה עד שיעבור החוק לשינוי הרכבה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רואים לכם
    בן 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכיר בליכוד עלק, כולם יודעים מי התהפך כמו סטייק ואת מי הפרקליטות מחזיקה במקום רגיש, הנדסת תודעה על סטרואידים
    סגור
  • 2.
    תודיעו על עצירת החקיקה
    עדי 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי להתפנות לעבוד על כל הנושאים החשובים שמדינת ישראל מתמודדת אתם. בעולם שבו הכלכלה בבעיות והריביות באירופה ובארהב גבוהות ישראל צריכה לעסוק חזק בכלכלה בדיור וכמובן בביטחון. תעשו שינוי מסלול בוייז . לישראל יש פוטנציאל אדיר בכל התחומים. ביבי, קום ותשנה מסלול. הציבור ברובו רוצה זאת. גם המצביעים שלך.
    סגור
  • 1.
    אקוניס אינו איש ימין אלא איש מרכז\שמאל, כמו נתניהו
    יגאל גיל 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן הוא תומך בנתניהו, ומתנגד ליישום הרפורמה המשפטית. על חברי הליכודהמעונינים ליישום אידיאולוגית הימין, לוודא כי לא ייבחר לכנסת בבחירות הבאות. אין לסמוך עליו.
    סגור