בארץ

שיקלי תוקף את המפגינים: "קומץ בריונים אלים ולא רלוונטי"

המפגינים כנגד הרפורמה המשפטית הגיעו היום מוקדם בבוקר למחות מול ביתו של שר התפוצות. שיקלי: "בשש וחצי בבוקר הם הגיעו לצור על ביתי ובו רעייתי ושלושה ילדים בגילאי חמש, שמונה ואחת עשרה. בושה!"
מערכת ice |  1
עמיחי שיקלי (צילום פלאש90)
פעילי המחאה כנגד הרפורמה המשפטית ממשכים ללוות את חברי הקואליציה לכל מקום שבו הם נמצאים והבוקר (שני) הם הגיעו לקיבוץ חנתון, למחות מול ביתו של שר התפוצות עמיחי שיקלי.
 
השר צייץ על המחאה וכתב: "הפיונים של הקומנדטה מאי הלוליטות והאסיר המשוחרר אולמרט נעלבו עד עמקי נשמתם מהציוצים שלי בעניינם. עד כדי כך שבשש וחצי בבוקר הם הגיעו לצור על ביתי ובו רעייתי ושלושה ילדים בגילאי חמש, שמונה ואחת עשרה (אני כבר בירושלים). קומץ בריונים אלים ולא רלוונטי. ואגב תחסכו מאתנו את דגלי ישראל. שמנו לב שכל מובילי המחאה וחבורת קריים מיניסטר באותה קבוצת וואטסאפ, אפשר לחזור לדגלים השחורים. בושה!".
הציוץ עליו מדבר שיקלי, עסק בחשיפת ערוץ 14 בגין התכתבויות וואטסאפ של מובילי המחאה ובו הוא כתב:  "חשיפה אדירה. ברק ושותפיו האסיר המשוחרר אולמרט, הברוקר חלוץ והקמב״צים שלהם במצוקה קשה וככל שמצוקתם גוברת כך גוברת קנאותם. כדאי שכל אזרח יקרא את ההתכתבות בקבוצת הוואטסאפ של הגנרליסימו והצעיף, יקרא וישפוט בעצמו אם הוא רוצה להיות חלק מחבורת האנרכיסטים המסוכנת הזו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פישפש קטן שטיפס למעלה בגלל בגידתו בבנט
    YZ 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיקלי היה ונשאר אפס מאופס, שאיש לא שמע עליו לפני שבנט הכניס אותו לרשימתו. אחרי הבחירות הבאות, הוא גם ישכח שוב, כי לא יהיה יותר שיריון שלו בליכוד.
    סגור