בארץ

הקואליציה מגיבה ליריקות על ישראל כץ: "חבורה שפלה ואלימה"

טלי גוטליב: "אתם מגעילים אותי מפגיני השמאל. בוז לכם ולאפס הערכים ואפס הכבוד שלכם לבני אדם" | מירי רגב: "הפרקליטות תתעלם, התקשורת תנרמל והשמאל יחבק את פורעי החוק, אבל אנחנו ננצח | יצחק גולדקנופף: "אלימות בזוי"
מערכת ice |  3
ישראל כץ (צילום אתר הכנסת)
עימות נוסף בין חברי הקואליציה למפגינים כנגד הרפורמה המשפטית התרחש אמש (ראשון). שר האנרגיה, ישראל כץ, הגיע לטקס לציון 100 שנה להדלקת החשמל הראשונה בישראל, שם ספג קריאות "בושה", "עוזרו של פוטין", "שמן" ו"חזיר", שריקות במהלך נאומו ולבסוף גם יריקות. חברי הקואליציה הזדעזעו מהתקרית והגיבו בחריפות.
שרת התחבורה, מירי רגב, צייצה: "אני מגנה בכל תוקף את התקיפה הערב נגד ישראל כץ ומחזקת את ידו. הפרקליטות תתעלם, התקשורת תנרמל והשמאל יחבק את פורעי החוק, אבל אנחנו ננצח. ואני אומרת לכל חברי בימין, מנהיגות נבחנת ברגעים אלה. באנו למשול ולא להתנצל".
ח"כ מהליכוד טלי גוטליב צייצה: "אתם מגעילים אותי מפגיני השמאל, אתם והרוק המגעיל שהתזתם על השר ישראל כץ. בוז לכם ולאפס הערכים ואפס הכבוד שלכם לבני אדם. השר כץ, לוחם בצנחנים, שירת גם אתכם בתפקידים ציבוריים רבים, בן לשורדי שואה, מי שמשחר נעוריו פעל לחיזוק המדינה. דיקטטורה זה רק אתם. את צחנת פיכם לא נשכח ולא נסלח".
ח"כ מש"ס אוריאל בוסו: "מזל שאנחנו בקיץ, אחרת הם היו אומרים שהיריקה על השר ישראל כץ זה גשם".
ח"כ מהליכוד אביחי בוארון: "ישראל כץ, הקדיש את כל חייו לשליחות ציבורית. לא לרבים יש את תעצומות הנפש להשקיע את כל המרץ, הכוחות והחיים בעשיה הציבורית. אותה חבורה שפלה ואלימה שירקה בשר כץ הערב, ראויה לגינוי מכל מנהיגי השמאל. האירוע הזה הוא עוד הצדקה מוחשית לרפורמה. עברו הימים שירקו עלינו וסיפרנו לעצמנו שזה גשם. הערב כולנו ישראל כץ".
שר השיכון והבינוי יצחק גודלקנופף: "ההתנהגות הבריונית והבזויה שהופנתה הערב כלפי השר ישראל כץ ראויה לגינוי מקיר לקיר. זו אלימות בזויה ועל גופי האכיפה מוטלת חובה למצות את הדין עם הבריונים. אני שולח חיזוק לידידי השר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפור אפור
    הבורר 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איש אפור שמתאים ל יותר פקיד אשנב בדואר.יבש כמו הנגב .כלום אין בו
    סגור
  • 2.
    לפיד הירקן
    *+* 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על כל טיפת יריקה שירקו שליחי הסמ**ל כתוב "לפידיוט"!!
    סגור
  • 1.
    למדו מחיילי לה פמיליה של הליכוד
    הרב קוקו 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פחחח
    סגור