בארץ

חגיגות ה-100 נמשכות: מוזיאון 'האדם והחי' משיק תערוכה ייחודית

מוזיאון 'האדם והחי' ברמת גן משיק תערוכת תמונות ייחודית שמציגה בעלי חיים מהספארי ומגן החיות בעיר התאומה פיניקס. קבלו הצצה לכמה מהתמונות המרגשות
מערכת ice | 
תערוכת צילומים במוזיאון (צילום ים סיטון)
רמת גן ממשיכה בחגיגות ה-100 לעיר והפעם היא עושה זאת בעזרת השקת תערוכת תמונות ייחודית במוזיאון 'האדם והחי' בעיר. המוזיאון משיק בימים אלו את תערוכת "רואים את התמונה הגדולה" בשיתוף הספארי בעיר וגן החיות בפיניקס שבאריזונה, ארה"ב.
שתי הערים הן ערים תאומות מאז שנת 2005, ומשלחת מיוחדת שהגיעה מארה"ב לרגל חגיגות ה-100 השיקה את התערוכה. את התערוכה אצרה ניב נודלמן, ומוצגים בה מעל 30 צילומים של בעלי חיים וצוות המטפלים משני המוסדות. התמונות מדגישות את המכנה המשותף דרך הקשר החזק בין בני אדם לחיות בר.
בתערוכה מוצגים צילומי פורטרט של בעלי חיים שנמצאים בשני המוסדות, ודרכם ניתן לראות את השוני וקווי הדמיון ביניהם. בבסיס שיתוף הפעולה עומד הקשר בין גני החיות, השייכים לארגונים בין-לאומיים, שעוסקים ופועלים יחד בחזון משותף ובעשייה משמעותית לטובת שימור מינים שנמצאים בסכנת הכחדה. 

ג'אי הטיגריס מגן החיות בפיניקס. צילום: דייב סייברט
התערוכה תוצג לאורכו של חודש יוני, ואת חלק מבעלי החיים ניתן כמובן לפגוש בעת סיור בספארי ברמת גן. בעת זו גם מוצגת תערוכת "איזה פחד" שמציגה את היסטוריית הפחד האנושי הקדום מבעלי חיים. עלות הכניסה למוזיאון היא 29 שקלים למבוגר, כרטיס מוזל לתושבי העיר, סטודנטים, חיילים ועוד הוא 23 שקלים, אזרח ותיק ב-14 שקלים, וילד על גיל חמש ללא עלות.

קרנבלה וקיפנזי הקרנפים בספארי ברמת גן. צילום: אסף כהן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה