בארץ

רן דנקר, עילי בוטנר ודני סנדרסון עלו להופיע יחד למטרה מרגשת

?עמותת "אותי - עמותה ישראלית לאוטיזם" ערכה את אירוע ההתרמה השנתי שלה. את האירוע הנחתה המגישה רותם ישראל ובו הופיעו מיטב האומנים בארץ, בהם עילי בוטנר וילדי החוץ, רן דנקר ודני סנדרסון
מערכת ice | 
אירוע התרמה אותי (צילום Feelings Photography)
​עמותת "אותי - עמותה ישראלית לאוטיזם" ערכה אמש (שני) את אירוע ההתרמה השנתי שלה. את האירוע הנחתה המגישה רותם ישראל ובו הופיעו מיטב האומנים בארץ, בהם עילי בוטנר וילדי החוץ.
בהופעתם, עילי בוטנר וילדי החוץ אירחו את רק דנקר ואת דני סנדרסון על הבמה. כמו כן, הופיע ההרכב "מנגנים ברצף" שביצע את השיר של בוטנר ודנקר, "שווים". מדובר בהרכב מוזיקלי בו שרים ומנגנים בוגרים עם אוטיזם, בניהול המוזיקלי של משה ניר. ההרכב הוקם ביוזמת העמותה ובשיתוף הקונסרבטוריון הישראלי בתל־אביב. 
לעמותה ותק של יותר מ-30 שנה והיא העמותה הוותיקה והמובילה בישראל לטיפול באנשים על הרצף האוטיסטי. העמותה פועלת לקידומם לאורך כל הדרך, מהגיל הרך ועד לחייהם כבוגרים בקהילה. בסוף השנה החולפת העמותה הודיעה כי תשנה את שמה מ"המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - העמותה לילדים בסיכון" לעמותת "אותי".
העמותה שינתה את שמה כחלק ממיתוג חדש שמטרתו לשים במרכז את האדם ולהגיע לקהלים רבים יותר. תהליך השינוי נעשה באמצעות ייעוץ של חברת Respectbranding. בין הישגיה הבולטים של העמותה עד כה ישנן המלצותיה לגבש סל טיפולים עבור ילדים על הרצף האוטיסטי, מהגיל הרך ועד גיל 7. הסל כולל טיפולים פסיכולוגיים, פיזיותרפיים, טיפולי קלינאות תקשורת וכל ילד מאובן זכאי לסל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה