בארץ

לראשונה: חברת הכנסת קיבלה אישור לטוס עם מטפלת

ועדת האתיקה של הכנסת דנה בבקשתה של ח"כ שרן השכל לקחת עימה לנסיעתה לחו"ל מטפלת לתאומות שהיא עדיין מניקה, במקום יועצת פרלמנטרית
מערכת ice | 
שרן השכל והתאומות (צילום טוויטר)
ועדת האתיקה של הכנסת אישרה לראשונה לחברת הכנסת שרן השכל (המחנה הממלכתי), לצאת לנסיעת עבודה בחו"ל עם מטפלת, במקום עוזרת פרלמנטרית.
אתר ynet פרסם כי השכל, אמא לתאומות בנות 10 חודשים ולילדה בכורה בת כשנתיים וחצי, הגישה את הבקשה החריגה מאחר והיא עדיין מניקה ולא תוכל להסתדר לבד בלא מטפלת לתינוקות. מדובר בנסיעה לצורך מאבק בהצעת חוק שמקדם האיחוד האירופי, לסימון מוצרים המיוצרים על ידי חברות בבעלות יהודית.

חברי ועדת האתיקה הביעו הזדהות עם מצבה של ח"כ השכל והחליטו לבקש את עמדת הייעוץ המשפטי של הכנסת, שהשיב כי אין מניעה לאשר את הבקשה. בעקבות זאת תטוס ח"כ השכל בשבוע הבא לצ'כיה  עם התאומות ועם המטפלת. הארגון שהזמין את הח"כית יישא בעלות הטיסה והמלון של המטפלת, ואילו היא תממן את עלות המטפלת בחו"ל.
כזכור, ח"כ השכל התקשתה להיכנס להריון כבר עם בתה הראשונה יעל, ונאלצה לעבור סדרת טיפולי IVF, הפריה חוץ גופית. גם ההריון עם התאומות הגיע לאחר טיפולים והיה בסיכון. בציוץ בטוויטר באוגוסט שעבר שיתפה הח"כית תמונה של התאומות וחשפה את שמותיהן – רפאל וגבריאל.
באותה הזדמנות הודתה לצוות הרפואי שליווה אותה בשנה האחרונה, וכמובן לגולשים על האהבה שהרעיפו עליה בתקופה המורכבת שעברה. בפוסט באינסטרגם כתבה לגולשים: "תודה על החיבוק והאהבה שאתם מעניקים לי, על הטלפונים ועל ההודעות בכל המדיות. לא הספקתי עדיין להשיב לכולם אבל תדעו שאני קוראת הכל ומתרגשת מכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה