בארץ

מחאת הארנונה מתרחבת: הרשויות הערביות ישבתו

הרשויות שהכריזו עד כה כי יצטרפו כוללות את רהט (למעט מוסדות החינוך שיפעלו כרגיל), עראבה, אום אל פחם, עארה ערערה, כפר יאסיף, מזרעה, יפיע, טירה וכפר קאסם
מערכת ice | 
רהט (צילום פלאש 90/ משה שי)
המחאה המוניציפאלית נגד חוק קרן הארנונה מתרחב לאחר שהרשויות הערביות הכריזו היום (שני) כי גם הם ישבתו.
יו"ר ועד הרשויות הערביות וראש מועצת ערערה, מודר יונס, הסביר כי "אין בקרן הארנונה צדק חלוקתי ואין בה בשורה לאזרחים הערבים - להפך - ההתניה של הסיוע הכלכלי באישורי בנייה הופכת את המהלך למפלה, כוחני ומניפולטיבי שיפגע ברשויות הערביות".
הרשויות שהכריזו עד כה כי יצטרפו כוללות את רהט (למעט מוסדות החינוך שיפעלו כרגיל), עראבה, אום אל פחם, עארה ערערה, כפר יאסיף, מזרעה, יפיע, טירה וכפר קאסם.
בישיבת החירום של ראשי הרשויות שהתקיימה אתמול, בעקבות הצבעת ועדת הכספים של הכנסת על העברת 'קרן הארנונה' כחלק מחוק ההסדרים, מודיע השלטון המקומי על השבתה כללית של כלל השירותים המוניציפאליים החל משני, אלא אם יוסר החוק מחוק ההסדרים.
אלו הרשויות שהצטרפו לשביתה: תל־אביב, חיפה, ראשון לציון, פתח תקווה, אשדוד, מזכרת בתיה, יהוד, קריית אונו, כוכב יאיר, מועצה אזורית דרום השרון, מועצה אזורית גזר, יבנה, נתניה, באר שבע, חולון, רמת גן, רחובות, כפר סבא, הרצליה, חדרה, רעננה, גבעתיים ורמת השרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה