בארץ

מרגש: כך צוין יום הניצחון על גרמניה הנאצית בקרב שורדי שואה

היום מצוין יום הניצחון על גרמניה הנאצית ולכבוד המועד התקיים אירוע מיוחד לציון חמש שנים לאירועי "גיבורי וגיבורות היופי", באיירפורט סיטי. האירוע הוא חלק ממיזם חברתי בשם "מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים" שמטרתו להוקיר ולסייע לשורדי שואה בדרכים שונות
מערכת ice | 
גיבורי וגיבורות היופי (צילום שרית חלא)
היום (שלישי) מצוין יום הניצחון על גרמניה הנאצית ולכבוד המועד התקיים אירוע מיוחד לציון חמש שנים לאירועי "גיבורי וגיבורות היופי", באיירפורט סיטי. האירוע הוא חלק ממיזם חברתי בשם "מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים" שמטרתו להוקיר ולסייע לשורדי שואה בדרכים שונות.
לאירוע הוזמנו 75 שורדים ובו קמו תחנות טיפוח שיער, פדיקור, מסאז'ים וסדנאות יצירה – כולם בתרומה. לשורדים הצטרפו חיילים שליוו אותם במהלך היום, שוחחו עימם ושמעו את הסיפורים החשובים על חייהם.
בחלקו השני של היום התקיים טקס הענקת סרט לגיבורי וגיבורות היופי – השורדים עצמם. הסרטים העונקו על ידי ראשי ערים ואישים נוספים, בהם שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, ליהיא לפיד, שרית יוחננוף ועוד. את המיזם שקם לפני חמש שנים מובילה אל"מ במיל' רונית לב.
אל"מ במיל' רונית לב, מובילת המיזם, מסרה: "זו השנה החמישית שאנו עורכים את היום המדהים הזה ומאפשרים למאות שורדי ושורדות שואה יום של פינוק, כיף והוקרה. השורדים והשורדות נרגשים בכל פעם מחדש, ושמחים להעביר את היום שלהם עם חיילי צה״ל, שהם מבחינתם הניצחון האמיתי. עבורי ועבורנו זאת שליחות וזכות גדולה".
 
מיקי זוהר ושמעון סוסן, צילום: שרית חלא
אהובה ינאי, מנכ"לית עמותת מתן-משקיעים בקהילה שמלווה את המיזם, הוסיפה: "כשפנתה אלינו רונית לראשונה להקים תשתית המאפשרת את קיום המיזם עניתי מייד בחיוב ונטלנו על עצמנו את כל הנדרש בהתנדבות מליאה של העמותה. המיזם חשוב לחברה הישראלית כולה ולכל שורדת ושורד שואה בשל המסר הברור – אינכם נשכחים וכל אחת ואחד מכם קרובים לליבנו תמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה