ויראלי

ספרד נגד נתניהו: מי עומד מאחורי צירוף שחקן החיזוק הזר?

סרטון התמיכה של ראש ממשלת ספרד במפגינים נגד הרפורמה המשפטית חושף: מי עומד מאחורי צירופו של שחקן החיזוק הזר בשירות המחאה נגד הממשלה
דוד זולדן | 
פדרו סנצ'ז, קולט אביטל (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני, אריק מרמור)
סרטון התמיכה של ראש ממשלת ספרד במפגינים נגד הרפורמה המשפטית בישראל לא נעלמה מעינו הבוחנת של כתב חדשות 12, עמית סגל שחושף מי עומד מאחורי צירופו של שחקן החיזוק הזר בשירות המחאה נגד הממשלה.
במהלך ההפגנה אמש נגד הרפורמה - פורסם סרטון של ראש ממשלת ספרד פדרו סנצ'ס, בו הוא מביע תמיכה בלתי מסויגת בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית. 
סנצ'ס הוא יו"ר מפלגת הפועלים הסוציאליסטית של ספרד ועומד בראש ממשלת ספרד.
 
כתב חדשות 12, עמית סגל שחשף את היוזמה מאחורי הבאתו של ראש ממשלת ספרד סיפר על השתלשלות האירועים: "נאום ר"מ ספרד סנצ'ז אמש בהפגנה בקפלן ניתן עקב פנייה של מרצ, דרך מזכ"ל המפלגה תומר רזניק וחברת הכנסת לשעבר קולט אביטל, לראש הממשלה הספרדי שיישא דברים בהפגנה".
"כדי לטשטש את מראית העין של התערבות גלויה בעניינה של מדינה זרה, הסרטון שוגר מטעם ארגון האינטרנציונל הסוציאליסטי – שסנצ'ז נשיאו, כך שהוא יוכל לטעון שפעל כראש מפלגה ולא כראש ממשלה". נימק סגל את המהלך המתוחכם של סנצ'ז.
בסרטון נצפה סנצ'ז משלהב את המפגינים: "אנחנו, כאנשי הסוציאליזם הבין לאומי תמיד לחמנו למען חופש, צדק, שוויון ודמוקרטיה. למדנו כי אלו לא ערכים שניתן לקחת כמובן מאליו, וכי עלינו להגן עליהם באופן יום יומי. היום הסוציאליזם הבין לאומי עומד עם חברינו היקרים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה