תקשורת ומדיה

אמא של גל גדות נגד ניקול ראידמן: "פוזיציה של משפחת נתניהו"

אחרי שניקול ראידמן תקפה בחריפות את גל גדות: "גורמת יותר נזק למדינה מהסטורי של בלה חדיד", אמא של גל גדות, אירית גדות, לא נותרה חייבת ותקפה אותה: "מדברת מפוזיציה של חברה של משפחת נתניהו. עדיף לכם כנראה מדינה דו לאומית ולהיות עם כובש, מה הפלא שיש פיגועים"
מערכת ice |  5
גל גדות (צילום אינסטגרם/ גל גדות)
בצל המחאות, הזעם, הפיגועים והמתח ששורר בישראל בתקופה האחרונה, מי שהצליח לגרום לכעס נוסף בסוף השבוע האחרון הוא בעלה של גל גדות, ירון ורסנו, שהותקף ברשתות החברתיות לאחר שאמר כי הגיעה העת לחלוקה לשתי מדינות, נושא נפיץ במיוחד, שאת הדברים הוא מחליט להגיד מיד לאחר שני פיגועים מחרידים שהתרחשו בישראל.
התגובות לא איחרו לבוא והכוכבת הבינלאומית ובעלה חטפו ברשתות החברתיות, כאשר מי שהצטרפה למתקפה נגד גל גדות היא אשת העסקים, ניקול ראידמן, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו היא תקפה בחריפות את גל גדות.
בסטורי שהעלתה ניקול ראידמן לחשבון האינסטגרם שלה, היא כתבה: "ברגעים קשים כשהלב מדמם מכאב, כשנרצחים ילדים ואזרחים חפים מפשע על ידי טרוריסטים תתי אדם, כשאזרחים יושבים במקלטים ואנשים מפחדים לצאת לרחובות, אתה כותב משפט דבילי ומנותק. יש מדינת ישראל. אין ולא תהיה מדינת 'טרור'. אין פרטנר בצד השני".
בהמשך פנתה לוורסאנו ולגדות: "אתה ואשתך מוזמנים להצטרף להסברה למען מדינת ישראל, כי השתיקה של אשתך גורמת יותר נזק למדינה מהסטורי של בלה חדיד. בביקור הבא שלך בארץ הקודש אני ממליצה לך לבקר בעוטף עזה. יש שם אחלה ממ"דים, 5 כוכבים, הכי 'הוליווד שיש'".
מי שיצאה היום (שני) להגנתה של גל גדות היא אמה, אירית גדות, שהשיבה לאחת העוקבות שהגיבה לפוסט שעלה בחשבון האינסטגרם של גיל משעלי, שכתבה לראידמן: "תותחית ניקול". איריס הגיבה: "מה היא תותחית? מדברת מפוזיציה של חברה של משפחת נתניהו. עדיף לכם כנראה מדינה דו לאומית ולהיות עם כובש, מה הפלא שיש פיגועים. במידה וניפרד ויהיו פיגועים, אז הם יחטפו מכה קשה. למה להתלהם על כל אמירה הגיונית בכזאת בוטות ושנאה?".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    וואלה ניקול ראידמן צודקת הגב גל גדות ובעלה מנותקים
    דניאל 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה ניקול ראידמן צודקת הגב גל גדות ובעלה מנותקים
    סגור
  • 4.
    גל גדות
    א.א 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תגובת בעלך ראויה לגינוי מבחינתי יצאת לעשות כסף ולביתך , את לא מייצגת את הישראליות ולא אותנו שיבושם לך
    סגור
  • 3.
    ניקול ראידמן
    קרדאי 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כלל מילה פגז הגבוהה במקום שתגן עלינו בעולם הולכת עם הזרם וחבל אנחנו עושים אתכם אל תשכחו
    סגור
  • 2.
    עם כובש בח...ת שלך!! אנחנו בעלי הארץ אין עם כובש בארצו!
    חלי 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נ ק ו ד ה ומי שחושב אחרת אין לו טיפת שכל, מורשת, מסורת והיסטוריה
    סגור
  • 1.
    שטויות
    H S 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אמא של גל את באמת מאמינה לשטויות של עם כובש לידיעתך 96.6 אחוז מהסכם אוסלו בוצעו והחברים שלך כביכול הנכבשים לא מעוניינים ביתר אז עם מי את רוצה שלום אלו שבהזדמנות הראשונה יזרקו אותך ואותנו לים או אולי כולנו ניסע לאמריקה יחד עם ביתך ונחיה בגלות כי את וחבריך חושבים אחרת
    סגור