בארץ

בן גביר מגיב לביידן: "ישראל לא עוד כוכב בדגל ארה"ב"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, דיבר על הפיטורים של יואב גלנט, הביקורת כלפיו על המשמר הלאומי ועל ההחלטה של ביידן לא לזמן את ראש הממשלה בנימין נתניהו לבית הלבן: "הם צריכים להבין שישראל היא מדינה עצמאית"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, התראיין הבוקר (רביעי) בגלי צה"ל והתייחס לביקורת מצדו של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, על המצב הנוכחי בישראל תחת הרפורמה המשפטית והפגנות הענק, כמו גם על הדעות השנויות במחלוקות שהושמעו בנוגע להקמת המשמר הלאומי תחתיו.
על המשבר הלאומי אמר בן גביר: "כשבנט הציג את המשמר הלאומי מחאתם כפיים - פתאום כשבן גביר מציג ורוצה משמר לאומי זאת סחיטה", עלה השר לביטחון לאומי למתקפה. בהמשך, בן גביר הסביר את דעתו על ההחלטה של ג'ו ביידן, נשיא ארצות הברית, לא לזמן את נתניהו לבית הלבן עד להודעה חדשה.
על כך אמר בן גביר: "אנחנו מעריכים את המשטר הדמוקרטי שם, אבל דווקא מהסיבה הזאת - הם צריכים להבין שישראל היא מדינה עצמאית ולא עוד כוכב בדגל של ארה"ב. צריך שיהיה ברור בכל רחבי העולם - העם כאן הלך לבחירות ויש לו את הרצונות שלו".
בכל הנוגע לפיטורי שר הביטחון יואב גלנט, זאת לאחר שקרא לעצירת החקיקה של הרפורמה המשפטית, טען בן גביר ש"גלנט נתן גב לסרבנות. בכל צומת שהגענו אליו - הוא לא מימש את האידיאולוגיה של הימין, ואחרי ששם מקלות ברפורמה המשפטית, טוב עשה רה"מ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה