השוק

בנק ONE ZERO מצטרף למחאות: מוציא אוטובוסים לעובדים להפגנות

גל בר דעה, מנכ"ל בנק ONE ZERO, הוציא הודעה חריגה לעובדים בה כתב כי אינו יכול לעמוד יותר בצד, וכי הבנק "יחתור לספק אוטובוסים לירושלים כבר מהבוקר (מקווה שנצליח…), לכל מי שירצה ללכת"
מערכת ice |  2
גל בר דעה מנכ"ל ONE ZERO (צילום ינאי יחיאל, shutterstock)
גל בר דעה, מנכ"ל בנק ONE ZERO - הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל, הוציא הבוקר (שני) הודעה חריגה במיוחד לעובדים שלו, לפיה הוא לא מפסיק את העבודה, אך כן מממן אוטובוסים להפגנות בירושלים.
במכתב שהוציא לעובדים הוא כתב: "בוקר טוב - אתמול בערב עלינו, כמדינה, שלב נוסף בדרך לעימות פנימי חריף. כפי שאתם יודעים, אני תומך בכל דעה ובכל בחירה שהיא, אבל חושב שיש רגעים בחיים שבהם חייבים לקחת עמדה, ואי אפשר לעמוד יותר מהצד. זו המדינה שלנו, המשפחות שלנו, החיים שלנו יחד לעוד שנים רבות. לא משנה אם אתם בעד הרפורמה או נגדה, אנחנו חייבים לקחת עמדה נגד המשך העימות, ולצאת החוצה ולדרוש ממנהיגים משני הצדדים להתעשת, להידבר ולהפסיק את החקיקה והאסקלציה".
עוד כתה בר דעה כי "המשרד פתוח, אנחנו עובדים כרגיל ותומכים בלקוחות, אבל - אנחנו נחתור לספק אוטובוסים לירושלים כבר מהבוקר (מקווה שנצליח…), לכל מי שירצה ללכת. לא משנה אם אתם בעד או נגד הרפורמה, אנחנו מאמינים שאתם חייבים לנקוט עמדה, ורוצים לספק לכם כלים ללכת ולהביע את עמתדכם. זה חשוב לנו, חשוב לכם, חשוב למדינה. נעדכן במהלך היום עם עוד פרטים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה. בשם הקרע בעם ממנים הסעות להפגנה שמגבירה אותו.
    עובד הבנק 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועלה תאנה למי שתןמך ברפורמה
    סגור
  • 1.
    אתה
    איתי 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מבין שזה סוף דרכו של הבנק, אתם תצטרכו להעביר את הפעילות לעזה.
    סגור