בארץ

נתניהו ממשיך להסתבך: תועד במסעדה לא כשרה בלונדון

ראש הממשלה נתניהו תועד אוכל במסעדה לא כשרה של השף גורדון רמזי במהלך ביקורו המדיני בלונדון. על השולחן של צלם הסרטון ניתן היה לראות לובסטר על הצלחת
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה נתניהו תועד אמש (שישי) סועד ביחד עם רעייתו במסעדה לא כשרה בלונדון. הזוג תועדו במסעדת המישלן של השף גורדון רמזי כאשר הסועד שתיעד אותם צילם מנת לובסטר על שולחנו. לפיד: "אין גבול לצביעות, הוא אוכל במסעדה לא כשרה ואז רץ הביתה להצביע על חוק החמץ".
במקביל לכך, התאספו המוני מפגינים מחוץ למלון בו הוא שוהה מלון "סאבוי". בנו, יאיר נתניהו הגיב לסרטון המדובר וכתב: "הלובסטר הוא בצלחת של מי שצילם , אדם שלא קשור אליהם ויושב בשולחן אחר". הוא הוסיף: "מה הקשר בין מה שהבן אדם הזה שצילם אוכל, לנתניהו? אסור לראש הממשלה לאכול במסעדה של המלון שלו?".
   
כאמור, הביקור המדיני של נתניהו בלונדון מלווה בהמוני מפגינים "שמלווים" אותו לאורך כל הביקור עם דגלי ישראל וגם המיצג המפורסם מ"סיפורה של שפחה" בו רואים שלל נשים מחופשות לנשים מהסדרה.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ועל השמאל אמר
    קלימי 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם שכחו להיות יהודים
    סגור
  • 2.
    נתניהו ומעלליו
    ולדמיר איליץ לנין 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדאבוני ,אין זה חדש.השקרן מבלפור תמיד אכל במקומות הכי יקרים ,במסעדות היוקרה הסמוכים למגוריו בחו"ל .אין זה חדש שהוא אוכל לא כשר אבל,הנהנתנות שלו שושל זוגתו כבר עברה כל טעם טוב.כנראה שהמדינה לא באמת מטרידה אותו ולא זוגתו .כנראה שבהכנות להכתרת היורש אין בליבו שום רחמים על העם והמדינה.קומו עורו אזרחים אחראים, והביעו מחאתכם כלפי הנהנתנים מרח' עזה בירושלים !!
    סגור
  • 1.
    העם נדרס ונאנס והראש אוכל שרצים (ל"ת)
    קוקו 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור