בארץ

ליברמן לגלנט אחרי שביטל את נאומו: "התאבדות פוליטית"

יו"ר ישראל ביתנו קרא לשר המשפטים יריב לוין וח"כ שמחה רוטמן "סיקריקים" שמובלים את את המדינה "לחורבן בית שלישי"
מערכת ice |  1
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בעקבות נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הצהיר כי לא תיעצר החקיקה של הרפורמה המשפטית, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בנוסף לנתניהו, לתקוף את שר הביטחון יואב גלנט.
הצהרתו של נתניהו הגיע לאחר דיווחים מוקדם יותר היום כי שר הביטחון עומד בעצמו לשאת דברים ולקרוא לעצירה של החקיקה. נאומו של גלנט בוטל לאחר שנקרא לשיחה עם נתניהו בירושלים. 
"בפרפרזה על ההתנהלות הערב של שר הביטחון גלנט, אפשר להגיד שהוא ביצע 'חרקירי' פוליטי, ובתרגום לעברית התאבדות פוליטית, חיסול עצמי", אמר ליברמן בטוויטר. 
"גלנט שיצא מביתו הבוקר נחוש להגיד כל מה שהוא יודע, כל מה שהוא רואה בחומר המודיעיני, כל מה שהוא שומע בהערכות המצב, התכוון לומר את הדברים הללו לאומה, אך בסוף התקפל ויצא סמרטוט. 
"מההדלפות לתקשורת מהדברים שנאמרו בחדר הסגור לראש ממשלת ישראל על ידי שר הביטחון, הרמטכ״ל וראש השב״כ, עולה תמונה עגומה- השינויים במערכת המשפט מפרקים את צה״ל ופוגעים בכושר המבצעי שלו. זה כבר עבר ממערך המילואים למערך הסדיר.
"נתניהו שמתנהל כמו שפן מול נסראללה ויחיא סנוואר שוחק את כושר ההרתעה של מדינת ישראל ודווקא כלפי חבריו בליכוד מתנהל כמו אריה. 
"חבל שזה לא הפוך, אך בסופו של דבר הברית בין משפחת נתניהו שדואגת אך ורק לעצמה לבין סיקריקים כמו יריב לוין, שמחה רוטמן ואחרים מובילה אותנו לחורבן הבית השלישי. 
"העימות הנוכחי בחברה הישראלית הוא לא בין שמאל לימין, אלא בין אלו שמשרתים בצה״ל, עושים מילואים, עובדים ומשלמים מסים לבין אלו שמשתמטים ובעלי בריתם שלמען הכיסא מוכנים לגבות אותם ולמכור את כל הערכים שלהם.
"אני קורא לרמטכ״ל ולראש השב״כ להתייצב מול האומה ולומר את האמת ואת כל האמת. מה הן ההשלכות של הרפורמה על ביטחון המדינה גם במחיר של פיטורין או התפטרות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לשמוע לסתום
    אופיר 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליברמן הסתום שהתאבד פוליטית ועל ערש דווי רוצה שגלנט ייצא נגד הליכוד ויתאבד כמוהו פוליטית כרגע גלנט הצלת את עצמך אם תקשיב לסתום כמו ליברמן הקריירה שלך לא תהיה מזהירה
    סגור