בארץ

אבי מעוז סירב לתרום דם בכנסת - זו הסיבה השנויה במחלוקת

חבר הכנסת אבי מעוז חוזר לעורר ביקורת ציבורית והפעם בעקבות סירובו לתרום דם. אמש סירב לתרום דם במערך תרומות שהתנהל בכנסת מהסיבה שבטפסי התרומה נדרש לציין את שמות ההורים ולא את שמות האימא והאבא
מערכת ice | 
אבי מעוז (צילום פלאש90)
אם לרגע היה נדמה כי הרעש התקשורתי והציבורי סביב חבר הכנסת מטעם מפלגת "נעם" אבי מעוז דעך לאחר התפטרותו מתפקידו כסגן שר במשרד ראש הממשלה, אמש (ד') הוא הוכיח שההפך הנכון. אמש הוקם מערך תרומות דם בכנסת, אך מעוז סירב לתרום היות שטופס התרומה לא מציין "אימא ואבא", אלא "הורים". 
כזכור, לאחרונה מעוז התפטר מתפקידו בטענה שאין כוונה בממשלה לקיים הסכמים קואליציוניים, אחד מהם זו אותה בקשה להחזיר את הטפסים של תרומות הדם בארץ לצורתם הקודמת בה נרשם כי יש לציין את שם האב והאם ולא כפי שזה כיום: שמות ההורים.
בעת שחבר הכנסת מתן כהנא הזמין את מעוז לתרום, הוא ענה לו: "אם אתה מביא טופס שכתוב עליו אבא ואימא, אני תורם עכשיו דם". לאחר מכן הוסיף והגיב ל-N12: "כפי שקראתי לפני כשבועיים למ"מ שר הבריאות, אני קורא לו שוב לסיים מיד את משבר הדם ולהביא טפסים בהם מופיעים אבא ואימא ולאפשר לאלפי אזרחים להמשיך ולתרום דם כפי שעשו שנים ארוכות".
כזכור, מינויו של מעוז בעבר בממשלה הביא לביקורת ציבורית רחבה וזאת לאור העובדה שקיבל אחריות על תוכניות לימוד שמגיעות מחוץ למערכת החינוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה