תקשורת ומדיה

אופירה אסייג זועמת: "רואים רק את התחת שלהם, בושה"

מנחת הטלוויזיה לא הסתירה את הזעם שהציף אותה לאחר אישור "חוק דרעי 2" בתום הצבעה סוערת בכנסת. "אנחנו מקשיבים אבל הממשלה מנותקת"
מערכת ice |  5
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
מזג האוויר הגשום ששטף אתמול (שני) את הארץ לא היה היחיד שהביא עימו סערה, כשבשעות הערב בתום הצבעה טעונה וארוכה במליאת הכנסת, חוק יסוד הממשלה (תיקון כשירותם של שרים וסגני שרים) המוכר כ"חוק דרעי 2" אושר בקריאה ראשונה ברוב של 63 חברי כנסת למול 55 מתנגדים.
כזכור, מדובר בחוק האמור לסלול את דרכו של יושב ראש ש"ס אריה דרעי בחזרה לשולחן הממשלה, ולפיו בידי בית המשפט לא תהיה נתונה הסמכות להעביר ביקורת שיפוטית בענייני מינוי שרים וזהותם בנימוק לכך שהדבר נמצא בליבת הפעילות הדמוקרטית ופסילת מינוי שר על ידי בית המשפט תהווה פגיעה ברצון הבוחר.

מי שמיהרה למחות נגד ההחלטה הייתה מנחת הטלוויזיה אופירה אסייג, ששיתפה הבוקר (שלישי) את 1.1 מיליון עוקביה באינסטגרם בסטורי קצר אך זועם במיוחד, בו על גבי צילום מסך של תמונה מחוייכת ומחבקת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויושב ראש ש"ס אריה דרעי, כתבה בפונט ורוד בולט וזועק: "ואלה רואים רק את התחת שלהם" כשהיא מוסיפה בתחתית צילום המסך: "בושה ומנותקים". בסטורי נוסף בהמשך שיתפה אסייג צילום מסך מציוץ בטוויטר של העיתונאי הצבאי של ידיעות אחרונות יוסי יהושע שהתריע מפני האיום הפלשתיני על מדינת ישראל וכתבה שוב בזעם כשהיא דורשת: "תקשיבו ליוסי. אנחנו מקשיבים אבל הממשלה מנותקת. רואים רק את עצמם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אופירה =אופירע
    טלי 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד אישה דוחה.... !! איפה בעלך ....!!!
    סגור
  • 4.
    גם את היית מראה את התחת שלך
    המגחך 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מה לעשות שאלוקים ברא אותך בהמהשכל חלק בגופך מזכיר בהמה ואין לך מה להראות ואין לך גם מה להשמיע אלא לאנרכיסטים שהפכו לאוהבייך ב לא בשל גופך הבהמי אלא בשל תמיכה בהם,
    סגור
  • 3.
    בזבוז
    לאה 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל לבזבז על הגברת הצעקנית הזו מילה מיותרת.יצור דוחה
    סגור
  • 2.
    הדבר המכוער ביותר בטלויזיה ! (ל"ת)
    אסף 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אפירהגסת רוח
    מוטי 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התחת שלהם יור יפה מהפרצוף שלך.מרוקאית מזוייפת
    סגור