בארץ

המפגינים עבדו על המשטרה? הגישה לכנסת נחסמה בלי סיבה

משטרת ירושלים חסמה את הכבישים סביב משכן הכנסת בירושלים לקראת שיירת מחאה נגד המהפכה המשפטית שאמורה היתה להגיע. אלא שלבסוף הסתבר שהמפגינים בלבלו את המשטרה, והשיירה כללה 10 רכבים בלבד
מערכת ice | 
הכנסת (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
למה נחסמה הבוקר הגישה למשכן הכנסת ולמשרדי הממשלה על ידי המשטרה? ידיעות על שיירת מחאה שתעבור בצירים המרכזיים הגיעו למשטרת ירושלים, שמיהרה לחסום את הכבישים. אבל הסתבר שהמפגינים הצליחו לבלבל את המשטרה, כי מחאה בשטח – יוק.
בכל אזור משכן הכנסת הוצבו מחסומים שסגרו אותם לתנועה שיירת מחאה נגד המהפכה המשפטית. כמו כן האוטובוסים נאלצו לשנות את מסלול הנסיעה שלהם. אלא שבסוף הסתבר שהשוטרים אבטחו מחאה שלא הייתה – השיירה שהגיעה כללה בסוף 10 רכבים בלבד שנסעו בכיוון אחד.

מאות מפגינים נגד המהפכה המשפטית הפגינו היום בכניסה למוזיאון ארץ ישראל שבתל אביב. במוזיאון כבר החלה ועידת מקרקעי ישראל, בה היו אמורים להשתתף גורמים בכירים בקואליציה וביניהם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. אלא שנוכח המחאות באזור החליט ראש הממשלה נתניהו לבטל את השתתפותו בכנס. לעומת זאת, שרת התחבורה, מירי רגב ושר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף שתתפו בכנס וזכו לקריאות והפרעה מהקהל.
 
יצוין כי אין זו הפעם הראשונה שראש הממשלה מבטל הגעה בנסיבות דומות ומחשש לחסימות כבישים, הפרעות במהלך הנאום וחיכוך מיותר עם המפגינים. היום בבוקר התראיין אייל נווה, מפעילי מחאת המילואימניקים, לתוכנית הרדיו של ynet ואמר כי "יש להבדיל בין מי שמחויב בחוק לעשות מילואים לבין המתנדבים. אנחנו קוראים למתנדבים לחתום על מסמך שאומר שבמקרה וחוקי הדיקטטורה יעברו, אז לא נגיע למילואים. אין פה שום קריאה לסרבנות. צה"ל והמדינה נמצאים בדם שלנו. מדובר במלחמה אזרחית על גורל המדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה