בארץ

בן גביר תוקף את גלנט: "פועל נגד יהודים"

בן גביר תקף את שר הביטחון לאחר שהוצאו צווי מעצר מנהליים נגד שני חשודים בפרעות בחווארה, אותם כינה כאקט "אנטי-דמוקרטי" 
מערכת ice | 
יואב גלנט, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט, יונתן זינדל)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף את חברו לממשלה שר הביטחון יואב גלנט והאשים אותו בכך שהוא "פועל נגד יהודים" לאחר שהחליט להוציא צו מעצר מנהלי נגד שני פעילי ימין החשודים במעורבות בפרעות בחווארה בתחילת השבוע. 
"דווקא בימים בהם המתיישבים הגיבורים ביהודה ושומרון סובלים מטרור רצחני, בוחר שר הביטחון להוציא שני צווי מעצר מנהליים נגד שני יהודים, ביניהם קטין (!), בעוד מול גורמי הטרור הוא בוחר במדיניות 'מכילה', ועל כך יש להצטער", אמר בן גביר. הוא הוסיף כי "אפנה עוד הערב לגלנט ולראש הממשלה ואדרוש הבהרות על ההחלטה האנטי-דמוקרטית הזאת".
גורם ביטחוני אמר לוואלה כי השנים תכננו לבצע תקיפות נוספות בחווארה. "הם גורם מערער על המצב בשטח. פצצה מתקתקת. הצווים הוצאו לאחר המלצת גורמי ביטחון", אמר הגורם. דבריו של בן גביר מצטרפות לרצף של אירועים בשבוע האחרון לאור תסכול בינו לבין נתניהו וגלנט בנוגע למדיניות בטיחוניות וחלקו של השר בהחלטות. 
בשבוע שעבר, החרימו חברי מפלגת עוצמה יהודית  דיון בכנסת כאקט מחאה נגד מדיניות ראש הממשלה. זעמו של היו"ר בן גביר הייתה נעוצה בעובדה שנתניהו וגלנט מקבלים החלטות לבדם ונוקטים במדיניות "הכלה", כך לפי דבריהם. מהודעה שיצאה מטעם עוצמה יהודית נמסר כי: "ככה לא מתנהגים לשותפים בממשלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה