בארץ

תכנן להתנקש באיתמר בן גביר: תושב מזרח ירושלים נעצר במשטרה

משטרת ישראל: נעצר תושב מזרח ירושלים שהודה כי ניסה לרצוח את השר איתמר בן גביר. החשוד תכנן לבצע פיגוע נוסף שבו רצה לחטוף גופת הנרצח כדי לקיים משא ומתן 
מערכת ice | 
איתמר בן גביר בזירת הפיגוע בירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
משטרת ישראל מפרסמת הערב (שלישי) כי נעצר תושב מזרח ירושלים שתכנן לרצוח את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. היחידה המרכזית של מחוז ירושלים במשטרת ישראל ושב"כ אומרת כי החשוד נעצר לפני מספר שבועות.
הפרשה נמצאת במשטרת ישראל תחת איפול. על פי החשד, אותו חשוד צבר מודיעין על השר לביטחון לאומי שיסייע לו לעקוב אחריו. החשוד תכנן לגנוב לוחית רישוי משטרתית שתאפשר לו לעשות זאת ולהתקרב לשר. 

עוד על פי החקירה המשטרתית, החשוד תכנן לבצע את הפיגוע באזור הר הבית. החשוד נפגש עם גורמי טרור במדינה סמוכה, מהם קיבל כסף לביצוע הפשע, וכן כסף להעברה למשפחות אסירים בכלא הישראלי.
איתמר בן גביר שמתגורר בחברון והיה בעברו פעיל ימין קיצוני, מסעיר את העולם הערבי מאז כניסתו לתפקיד השר לביטחון לאומי. ברחבי המזרח התיכון ממשיכים להסית ולזעום על השר שמזוהה עם העלייה להר הבית, שגם עלה בפועל בחודש שעבר. הערבים זועמים עליו גם בעקבות ההנחייה של השר למפכ"ל המשטרה להסיר את דגלי אש"ף מהמרחב הציבורי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה