בארץ

יעקב מרגי תוקף: "הערוצים המגוייסים מכניסים את העם לתבהלה"

שר הרווחה יעקב מרגי בנאום תקיף במליאת הכנסת נגד האופוזיציה ואנשי המחאה ואומר כי אף כלי התקשורת מבעירים את השטח על רקע הרפורמה המשפטית: "ערוצי התקשורת המגויסת מתמרצים ומתחננים בפני חברות ואנשי עסקים בדחילו ורחימו - תמשכו את כספכם מהמדינה"
מערכת ice | 
יעקב מרגי (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
על רקע המחאות סביב הרפורמה המשפטית שמקדם יריב לוין היום (שני), שר הרווחה יעקב מרגי נשא נאום תקיף במליאת הכנסת נגד אנשי המחאה ונגד האופוזיציה: " זה קמפיין מתוזמר כולו כדי להחריב את החברה הישראלית".
לדברי מרגי, כבר לאחר תוצאות הבחירות והקמת הממשלה, הותקפו אנשי הקואליציה כי החריבו את המדינה ופגיו בכלכלה והרסו את הדמוקרטיה: "על מה? עוד לא עשינו כלום", אמר שר הרווחה. גם כנגד בן גביר, השר לביטחון לאומי נשמעו אמירות כי הוא ימנע הפגנות, והנה, אומר מרגי, "ראינו היום חגיגה לדמוקרטיה, הרחובות סביב הכנסת נצבעו לבן, כולם מפגינים. תאכלו את הכובע".
בנאומו בכנסת הוסיף מרגע לפנות לאנשי המחאה וגם לחברי הכנסת מהאופוזיציה: "תפסיקו להלך אימים על העם שאתם יחד עם הערוצים המגויסים מכניסים את העם לתבהלה", אמר גם כנגד כלי התקשורת, "אתם יודעים מה יותר חמור? ערוצי התקשורת המגויסת מתמרצים ומתחננים בפני חברות ואנשי עסקים בדחילו ורחימו - תמשכו את כספכם מהמדינה. ערוצי תקשורת עושים תחרות ביניהם מי מכין רשימה יותר גדולה של מי הצטרף לשביתה ומי לא הצטרף לשביתה. זה קמפיין מתוזמר כולו כדי להחריב את החברה הישראלית".

השר מרגי ממשיך ותוקף: "הגוש שהוביל אותנו ל-5 מערכות בחירות על דבר אחד - רק לא ביבי! לא עושה חשבון נפש. רבותי תבינו, יש פה תגובה ראקציונית על מה שקרה פה במשך כמה עשורים. ובמקום להקשיב לקולות, לנסות להבין, אני לא אומר לשנות, אני לא חושד בכם שאתם מסוגלים להכיל ולשנות, לפחות לנסות להבין את הזעקה, אתם דוחים בבוז ובכל מיני סיסמאות. קוראים לנו בהפגנה: "הפושעים שיושבים בכנסת", אני פושע? בושה וכלימה!".
לסיום הוסיף שר הרווחה: "לא יעזור לכם, החברה הישראלית חזקה, למרות ערוצי התעמולה, למרות שתמשיכו לטפטף "מהפכה" "מהפכה", זו לו מהפכה. זה סך הכול רצון לגעת במורסות כואבות בחברה הישראלית שנים רבות. אם לא מפריע לכם שבית המשפט העליון נראה בצבע אחד זה כשלעצמו חשבון נפש, איך החברה הישראלית הכילה הדרה כזו במשך שנים רבות של חלק גדול מהאוכלוסייה הישראלית, רק על זה בושה תכסה פניכם!".
 
מחאת האופוזיציה בדיוני הוועדה. מן הארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה