בארץ

אמיר אוחנה במליאת הכנסת: "ההתנהלות איננה מוסיפה כבוד לבית הזה"

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה התייחס בנאומו במליאת הכנסת לאירועים שהתרחשו בוועדת החוקה: "עובדי הכנסת כולם עושים כמיטב יכולתם לאפשר לכל חברי הבית לפעול בצורה המיטבית ויוצאים מגדרם לשם כך - הם לא כאן כדי לשמש שק החבטות והוצאת התסכולים של אף אחד מחברי הבית"
מערכת ice | 
אמיר אוחנה (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
זמן קצר לאחר המהומות בוועדת החוקה והמחאה ההמונית מחוץ לכותלי הכנסת, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה פנה למליאה ונשא דברים. דבריו מגיעים לצד הדיווחים על ניסיון לקיום פגישה בין ראש האופוזיציה לפיד ובין רה"מ נתניהו ושר המשפטים לוין במשכן הנשיא.
אמיר אוחנה מסר למליאה: "אני מוצא לנכון לברך על כל מאמץ וניסיון, בבית הזה ומחוצה לו, לקיים מפגשים בין חברות וחברי הכנסת משני צדי הבית - ולהגיע להבנות. המראות שראינו היום בוועדת החוקה, חוק ומשפט אינם מן הסוג הזה. לא אלה המראות שצריך הציבור הישראלי לחזות בהם כשהוא נושא את עיניו לכנסת. הציבור ברובו הגדול איננו קיצוני לכאן או לכאן, וההתנהלות הזאת איננה מוסיפה כבוד לבית הזה, בלשון המעטה. אני מפציר בחברות ובחברי הכנסת לכבד את הבית הזה".
לכך הוסיף והתייחס לתפקיד שמילאו היו סדרני הכנסת: "אני רוצה לשבח את סדרני וסדרניות הכנסת שפעלו במקצועיות וביעילות כתמיד, לילות כימים, תחת כל יושב-ראש כנסת וכל יושב ראש ועדה, ולגנות כל פעולה או אמירה כנגדם, בין אם מצד חבר כנסת או מצד אדם אחר. עובדי הכנסת כולם עושים כמיטב יכולתם לאפשר לכל חברי הבית לפעול בצורה המיטבית ויוצאים מגדרם לשם כך - הם לא כאן כדי לשמש שק החבטות והוצאת התסכולים של אף אחד מחברי הבית. אחרי כל הוויכוחים וההתנצחויות - מדינת ישראל הייתה ותישאר דמוקרטיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה