בארץ

אביב גפן משתלח בממשלה וחוטף: "זה עוד פרסומת?"

הזמר המחאתי שהתמתן בתקופה האחרונה, ביקר את הממשלה בציוצים חריפים, וביניהם תמך ביוזמת הנשיא הרצוג. מגיבים עקצו אותו: "היום זה יום 'שמאלני' שלך"
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט הגיעה היום (שני) לשיא כאשר החוק לשינוי הוועדה למינוי שופטים אושר לקריאה ראשונה. יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט ח"כ שמחה רוטמן שהוביל את החקיקה זכה למתקפה מהזמר אביב גפן שכתב: "דווקא לאדם שמביא הכי הרבה עצב בישראל קוראים שמחה.. מתבייש בך."
אתמול בערב הקדים גפן את החקיקה וכתב, "בוקר טוב אירן". על הציוץ הזה הוא קיבל גל של תגובות ביקורת וביניהם מפעיל השמאל יריב אופנהיימר שכתב לו בעקיצה: "אתה מתכוון שטיח פרסי במגוון גדלים?"

תסריטאי ארץ נהדרת רשף שי כתב לו, "זה הולך להפוך לעוד פרסומת לרהיטים 'בוקר טוב ארון'", ומגיב אחר הוסיף, "אני מבין שהיום זה יום 'שמאלני' שלך. נחכה להופעתך הבאה בהתנחלויות."
 
הביקורת מגיעה על רקע כך שגפן 'חזר' לפתע לבטא דעות שמאל, לאחר שעסק בשנים האחרונות בפיוס ואף קיבל לאחרונה קמפיין פרסומי שכדרך אגב צוחק על הדעות הנחרצות וקורא לאחדות.
עם זאת ולמרות הביקורת על רוטמן והממשלה, גפן המשיך בקו האחדות ושיבח את יוזמת הנשיא הרצוג להידברות. "איזה משב רוח של שפיות להקשיב לנאומו המצוין של הנשיא הרצוג שבאחריות ותעוזה נוקט עמדה ולא עומד מנגד." כתב בציוץ אחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה