בארץ

ח"כ ארז מלול מש"ס: "לעצור את חולדאי עכשיו"

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי שוב מועד בלשונו ומשלהב את מפגיני השמאל לשפוך דם: "דיקטטורות חוזרות להיות דמוקרטיות רק בשפיכות דמים". בקואליציה קוראים לחקור אותו ועכשיו גם יש מי שקורא לעצור אותו  
דוד זולדן | 
ארז מלול, רון חולדאי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
חברי הקואליציה בוועדת החוקה חיזקו את יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן לאחר ההצבעות היום לקריאה ראשונה והתקדמות החקיקה של הרפורמה המשפטית ולאור תגבור האבטחה סביבו נוכח האיומים הגוברים על חייו. בש"ס עושים קשר ישיר בין האמירות של מנהיגי האופוזיציה ובפרט התבטאותו החריגה של חולדאי לבין העלייה במפלס האיומים על חייו של רוטמן.   
ח"כ ארז מלול (ש"ס) אמר: "אני מתבייש בעובדה, שיו"ר ועדה, אחת החשובות בכנסת, זקוק למאבטח צמוד בתוך חדר ועדה שהוא עומד בראשה. זה אירוע חסר תקדים, זו תוצאה של הסתה. כשראש עיריית תל אביב, מר חולדאי, אומר ש'דיקטטורה מפילים בשפיכות דמים', הוא מתיר את דמם של המחוקקים, של היו"ר ושלנו, חייבים לגנות אותו. המשטרה צריכה לעצור אותו עכשיו. אין בעיה עם מחאה, מחאה זה דמוקרטיה, אבל לא להסתה".
ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) הצטרפה לגיבוי: "מחזקים את ידיו של היו"ר שמחה רוטמן שעשה פה עבודה שאין כמוה בחודש האחרון, בחריצות, בידענות, תוך שליטה במשפט משווה, היסטוריה חקיקת חוקי-יסוד במדינת ישראל, תוך שמיעה מקצה לקצה של דעות מכל קשת המפה הפוליטית ומכל קשת המלומדים בתוך עולם המשפט, כך הגענו עד הלום, בשעה טובה וב"ה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה