בארץ

דידי הררי מצליף בדרעי: "בושה וחרפה שיש אנשים כאלה"

שדרן הרדיו דידי הררי שלהב בלהט את מאזיניו נגד חוק הכותל של דרעי והצליף בו ללא רחם: "אלוהים לא נתן כתב הסמכה לאף אחד על כדור הארץ להיות הדובר שלו"
דוד זולדן |  3
דידי הררי (צילום יחסי ציבור)
שדרן הרדיו דידי הררי לא נותר אדיש לסערת חוק הכותל של דרעי ופתח בסערה הקדיש את תכניתו היומית ברדיו 103FM וטען כי: "אם אריה דרעי היה חי בתקופת בית המקדש הנביאים היו נכנסים לכלא.
"השר לשעבר ח"כ אריה דרעי מבקש להעלות חוק כזה של נשים שיגיעו לכותל עם שרוולים קצרים יקבלו קנס של 5,000 שקל, או חצי שנת מאסר, מזכיר לכם כל מיני משטרים? ואנשים שבאים עם כלי נגינה יקבלו גם קנס". שלהב הררי בלהט את מאזיניו.
"כמה מזל שאריה דרעי לא חי בתקופת בית המקדש, שהכותל המערבי הוא חלק ממנו, הרי הנביאים היו באים לבית המקדש עם כלי נגינה כדי לנגן לאלוהים, אז הם היו מקבלים קנס". המשיך הררי לנזוף בדרעי. 
"בושה וחרפה שיש אנשים שמנסים לנכס לעצמם את הדת", הצליף הררי בדרעי. "הכותל המערבי הוא של כולם, אף חלק ביהדות לא קיבל עליו בעלות, המקום הזה קדוש לכולנו וכל אחד מתנהג במקום עם הקדושה שלו, בלי לעבור את הגבולות ובלי מישהו שמפקח על זה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דידי הס לך
    ראובן שלמה 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דידי הררי הס לך מלדבר אתה ועוד רבים כמוך אשמים שהגענו לחושך הזה בתמיכה העיוורת שלכם בצמד העברינים נתניה ודרעי זה רק היומן עוד מצפה לנו ימים חשוכים נוספים אז כמו שאמרתי אתם התמיכה העיוורת שלכם בגוש נתניהו שותפים לאשמה
    סגור
  • 2.
    תגובה של דידי
    גולדה 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזה דת בעולם אנשים לא מאמינים מבזים את המקום הקדוש להם כמו שקורה במדינה. תחשוב על זה
    סגור
  • 1.
    יאלה כול פלצן מהשמאל יוצא נגד חוקים שאפילו
    דודירקוני 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד לא הגיעו להצבעה בקריאה ראשונה, חוץ מזה כולם מראש הממשלה ביבי נתניהו ועד השר הכי קטן אמרו שהחוק הזה לא באמת יהיה אז שחררו שחררו שמאלנים טמבלים מחפשים רק את מי לתקוף מהימין רק תקוף את הימין גם הפלוץ הזה דידי הררי נו איך לא? שחררו שמאלנים דיקטטורים רק ההתנהגות שלכם מעידה עליכם שאתם דיקטטורים ופשיסטים מלאי שינאה
    סגור