בארץ

ח"כ דוידסון בהאשמה חמורה כלפי דיסטל: "שרת ההסתה"

אחרי ששרת ההסברה טענה שהנפת דגלי אש"ף בלב ההפגנות נגד הממשלה אינה מקרית והצביעה על הספונסרים שלה באופוזיציה מתקוממים והודפים את הטענות   
דוד זולדן |  1
סימון דוידסון, גלית דיסטל-אטבריאן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח״כ סימון דוידסון (יש עתיד) עולה להתקפה נגד שרת ההסברה ואומר: "כעת 'שרת ההסברה' טוענת שההפגנות ממומנות על ידי גורמים אנטישמיים מגרמניה, ואיראן. נשמע לי יותר כמו שרת ההסתה. אני מזמין אותך לבוא להפגנות ולפגוש שם את מלח הארץ״.
הטענות שהפגנות השמאל נגד הממשלה אורגנו בידי העמותות הכי קיצוניות בשמאל הישראלי כבר נשמעו בעבר. על פי הטענה הרווחת עמותות אלה מבוססות על תקציב זר: על פי נתוני אתר גיידסטאר במשרד המשפטים – 27% מתקציב עמותת "עומדים ביחד" מגיע מגורמים מחוץ לישראל. עמותת "יוזמות אברהם", שבלטה אף היא בהפגנה – ממומנת ב-83% במימון שמקורו מחוץ לישראל. בין הארגונים החתומים על ארגון העצרת היו גם האגודה לזכויות האזרח, אשר 63% מכספיה מגיעים ממקורות זרים וארגון השמאל "מחזקים" ש-57% מכספיו מגיעים מחו"ל.
הנפת דגלי אש"ף בלב ההפגנה אינה מקרית והתפאורה בבימה עוצבה בצבעים ובצורת הלוגו של "עומדים ביחד" – ארגון שמאל שבאופן פורמלי מוגדר כ"תנועה ערבית-יהודית לשלום, שוויון וצדק חברתי". הארגון, שהיה מיוזמי העצרת, מוביל פעילות שמאל רדיקלית. בין היתר יזמו צעירי "עומדים ביחד" הקרנות של הסרט "עדויות מאי 2021" ובו ערבים מלוד מספרים על פרעות שומר החומות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תעזבו - הוא לא מסוגל להבחין בדגלים ובעובדות
    קידי 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והוא לא לבד שם.
    סגור