בארץ

בצל תקיפת החייל במרפאת "ביקורופא" - ההנהלה מנסה להרגיע

בעקבות תקיפה שני אנשי צוות במרפאת "ביקורופא" בתל אביב על ידי חייל ביום שבת, מנכ"לית הרשת, רנית רנד, פרסמה איגרת לעובדים, על מנת להרגיעם
מערכת ice |  1
חייל במרפאת ביקור רופא (צילום אוליביה פיטוסי פלאש90)
ביום שבת הותקפו שני אנשי צוות במרפאת "ביקורופא" בתל אביב על ידי חייל. על פי הטענה, החייל בן ה-21 תקף את הצוות באמצעות חפץ חד וריסס לעברם גז פלפל לאחר שלא קיבל את מבוקשו וסירב לעזוב את המקום.
רנית רנד, מנכ"לית ביקורופא, פרסמה בעקבות המקרה אגרת לעובדי "ביקורופא" – "אני ושאר חברה ההנהלה מגנים בחריפות אירועי אלימות כלפי עובדינו. הדעת אינה סובלת שמטופלים או מלוויהם תוקפים אנשי צוות בשעה שהם מעניקים טיפול מסור ומקצועי. זוהי תופעה החמורה שדורשת למצות את הדין ולהחמיר עד כמה שאפשר עם מי שתוקף מילולית או פיזית צוותים רפואיים".

רנד עדכנה את צוות העובדים בפעולות שיבצעו על מנת למנוע אירועים דומים בעתיד: "אנו שוקדים על השמת מאבטחים בפרופיל מתאים במרפאות העמוסות שלנו בסופי השבוע וכן בימים נוספים במהלך השבוע". התייחסה לצוות העובדים במרפאה בה הותקפו אנשי הצוות – "צוות מרפאת תל אביב יפגשו היום עם עובדת סוציאלית קלינית לעיבוד האירוע ושיח משותף", ואף שיתפה כי יפורסם נוהל חדש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדעת אינה סובלת את חוסר המקצועיות שיש אצלכם ברשת
    אבא לחיילת 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזלזול שיש בחיילים/ות רק כדי לסמן V על כל ביקור,המלצה חמה תלכו לרופא מנוסה באופן פרטי כדי לקבל בדיקה וטיפול נורמלי ומדוייק יותר
    סגור