בעולם

ביידן לנתניהו: נותן גיבוי לפעולה נגד המפגעים

ברחבי העולם מגנים את שני הפיגועים האכזריים שאירעו בירושלים בסוף השבוע. נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, שוחח עם בנימין נתניהו וגיבה את ראש הממשלה בפעולות ישראל נגד המפגעים
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום יוטיוב/ Guardian News)
7 נרצחו אמש (שישי) בירושלים בפיגוע מחריד שביצע ערבי תושב מזרח העיר, 3 פצועים נוספים במצב קשה- בינוני, בהם נער כבן 15. המחבל – עלקם ח'יירי בן ה-21, ללא רקע ביטחוני קודם. שני שוטרים נטרלו את המחבל לאחר קרב יריות בזמן קצר. בזמן שכוחות הביטחון הזהירו מהסלמה, הבוקר (שבת) בוצע פיגוע נוסף בעיר דוד שם נפצעו מירי של בן 13 קצין צה"ל ואביו.
בעולם הביעו זעזוע מהפיגוע וגינויים רבים הגיעו ממדינות אירופה, מדינות ערב שונות (איחוד האמירויות, בחריין), וגורמים שונים בארה"ב. לא מעט התייחסו לכך שמדובר שהפיגוע בבית הכנסת התרחש ביום השואה בין לאומי.

מזכיר המדינה האמריקאי, אנתוני בלינקן, שצפוי לנחות ביום שני הקרוב בישראל מסר כי ארה"ב "מגנה באופן החריף ביותר את מתקפת הטרור הנוראית, שהתרחשה היום מחוץ לבית כנסת בירושלים. אנחנו נמצאים בקשר הדוק עם שותפינו הישראלים, ומאשרים מחדש את מחויבתתנו הבלתי מעורערת לביטחון ישראל".
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, אף התקשר לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לאחר שנודע לו על הפיגוע בנווה יעקב ורצח שבעת בני האדם והפגיעה מחפים מפשע. בשיחתם, ביידן נתן גיבוי לפעולות של ישראל נגד המפגעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה