בארץ

עופר כסיף תחת מתקפה: "רד מהדוכן, מנוול, בוגד"

סוער במליאה: חברי כנסת התקוממו כאשר ביום ציון השואה הבינלאומי עלה ח"כ עופר כסיף לדוכן ונשא נאום משולהב וטען בין השאר כי מדינת ישראל כובשת וגזענית. כסיף אמר דברים קשים לאוזן הישראלית: "אם בגרמניה לפני 90 שנה היו אנשים כמונו, שמרימים את קולם, זה לא היה מגיע למה שהגיע"
דוד זולדן | 
עופר כסיף (צילום פלאש 90)
זה קרה דווקא ביום שבו ציינו בכנסת ובעולם את יום השואה הבינלאומי ובו כינה ח"כ עופר כסיף את ישראל מדינה כובשת ומדינת אפרטהייד. חברי הכנסת מ'הליכוד' ו'עוצמה יהודית' התקוממו לשמע הדברים וקטעו אותו בזה אחר זה.
חבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' השתולל על כסיף ואמר: "הוא אוויר. הוא אוויר. שונא ישראל. ארור תהיה. אתה בוגד אתה לא רצוי פה".
ח"כ אליהו רביבו מ'הליכוד' הצטרף למתקפה והאשים את כסיף: "אתה יותר מסוכן ממחבלים". גם חבר הכנסת חנוך דב מלביצקי מ'הליכוד' הפטיר לעבר ח"כ כסיף שהדגיש את פשעיה של ישראל בחסות הכיבוש. "רד מהדוכן, בוגד", אמר מלביצקי וקרא לסגן יו"ר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס להוריד אותו מהדוכן.
כסיף המשיך בנאומו המשולהב ואמר דברים קשים לאוזן הישראלית: "אם בגרמניה לפני 90 שנה היו אנשים כמונו, שמרימים את קולם, זה לא היה מגיע למה שהגיע".
בשלב זה ח"כ מלביצקי לא התאפק יותר ותקף את כסיף במילים קשות: "רד מהדוכן. רד, מנוול. רד ולך לעזה. בוגד"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה