בארץ

ילדה בת 7 נפצעה בביתה מירי תועה לפסגת זאב: "ניצלה בנס"

קליע שנורה ככל הנראה ממחנה הפליטים שועפט חדר לבית בפסגת זאב ורק בנס לא פגע בילדים ששהו בבית. בת 7 נפצעה קל מרסיסי זכוכית. אמה: "הקליע עבר קרוב לראש שלה"
מערכת ice | 
מקום חדירת הקליע (צילום מגן דוד אדום)
נס בשכונת פסגת זאב בירושלים: כדור תועה חדר לבית וחלף סמוך לילדה בת 7. הילדה נפצעה באורח קל מרסיסי זכוכית החלון שהתנפצה, ופונתה לבית החולים הדסה בהר הצופים.
על פי החשד הירי הגיע לפסגת זאב מכיוון מחנה הפליטים שועפט בסמוך. בעקבות הירי פשטו היום (שבת) כוחות מג"ב פשטו על מחנה הפליטים במזרח ירושלים במטרה, לנסות לאתר את היורים.

הדיווח על המקרה התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 12:13. חובש מד"א שמעון זלץ ופרמדיק מד"א נדב ארזי שהגיעו לבית סיפרו: "כשהגענו, ראינו ילדה בת שבע וחצי בהכרה מלאה, היא הייתה קצת נסערת וסבלה משריטה קטנה בראשה, ככל הנראה מזכוכית שהתנפצה בדלת היציאה לחצר הבית. בדקנו אותה וטיפלנו בפציעה ולאחר מכן פינינו אותה להמשך בדיקות בחדר המיון כשמצבה קל".
 
סימה שמע, אמה של הילדה שנפצעה, סיפרה בראיונות לאחר המקרה, כי שהתה מחוץ לבית בסמוך לו, בעת שהקליע חדר לביתה: "הילדים היו בבית ופתאום שמענו בום", סיפרה האם, הילדה הגיעה לחבק אותי, מפוחדת, וכל הבית התמלא ברסיסים. היה לנו נס משמיים. הקליע עבר קרוב לראש שלה, היא נפגעה במצח ויש לה שריטות. היא לא מזמן עברה ניתוח, ומאוד מפוחדת ובהלם ממה שקרה. היא אומרת לי כרגע 'אמא, בואי נעבור דירה'. באיזה מדינה אין ביטחון בתוך הבתים שלנו?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה