בארץ

בנט תחת מתקפה: "מי שהיה בימינה צריך לתמוך ברפורמה"

בנט סופג ריקושטים בתוך מפלגתו בעקבות הביקורת שהשמיע נגד המהפכה המשפטית שעל הסף
דוד זולדן | 
יום טוב כלפון, נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, יונתן זינדל)
ח"כ לשעבר מימינה תוקף את יו"ר מפלגתו לשעבר בנט בעקבות דבריו נגד המהפכה המשפטית המתוכנת: "מי שהיה בימינה צריך לתמוך בה כי במהותה תואמת למה שרצינו להעביר".
מי שכתב את הדברים הוא לא אחר מאשר חבר הכנסת לשעבר, יום טוב כלפון שמותח ביקורת על בנט בעקבות הצטרפותו למתקפה על הרפורמה במערכת המשפט: "אתמול פגשתי את השר לוין ואיחלתי לו בהצלחה בהעברת הרפורמה. מי שהיה בימינה צריך לתמוך בה כי במהותה תואמת למה שרצינו להעביר. כמובן אפשר לבקר את הצורה בה מועברת ולקרוא להידברות. ואלה שזועקים על צביעות ופוזיציה צריכים לזכור מי מנע בגופו 12 שנים את העברת הרפורמה ופתאום תומך בה".
דבריו של כלפון לא באים על בלי הקשר, אתמול כזכור, בנט קרא להידברות בין כל הגופים בנוגע לרפורמה של יריב לוין. בהודעה שהוציא תחת הכותרת "הודעה מיוחדת", כתב בנט: "זה לא סוד שאני סבור שמשך שנות דור מערכת המשפט נטלה לעצמה סמכויות-יתר, ובלמה כל ניסיון לתיקון. אני מאמין שנדרשים שינויים מסוימים במערכת המשפט ובשנים האחרונות אף קידמנו את חלקם. אבל לא מתקנים עיוות היסטורי בעיוות אחר".
"אין מנוס. שני הצדדים חייבים להידבר מיד. האופוזיציה חייבת להבין: הציבור בחר בממשלה, יש לה מנדט לבצע שינויים, יהיו שינויים, וטוב שכך. הממשלה חייבת להבין: אסור ללכת לקיצוניות הפוכה של אובדן בלמים ואיזונים, סירוס מערכת המשפט והעברת מינוי כל שופטי ישראל לידי ראש הממשלה בלבד, כפי שמוצע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה