תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג זועמת: "דברים רעים קורים כשאזרחים טובים שותקים"

פאולה רוזנברג התייחסה להפגנת הענק בתל אביב וחשפה: "לא יכולתי להגיע להפגנה היום, תודה לאחים ולאחיות שלא מוותרים ומוותרות. בשבוע הבא מגיעה בשיא הכוח. כן לדמוקרטיה"
מערכת ice |  2
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
אמש (שבת) נערכה שוב מחאת ענק נגד הממשלה הנכנסת בכיכר הבימה שבתל אביב. על פי הערכות של המשטרה, כ-80 אלף אנשים פקדו את כיכר הבימה ויצאו למחות, כאשר בין היתר הונפו במהלך ההפגנה גם עשרות דגלי פלסטין.
היום, מגישת הטלוויזיה פאולה רוזנברג, העלתה סדרה של סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא מביעה את תמיכתה בהפגנות שהתקיימו אמש בתל אביב. בסטורי הראשון שהעלתה רוזנברג, היא שיתפה תמונה מההפגנה בה אחד המפגינים מחזיק שלט עם הכיתוב: "דברים רעים קורים כשאזרחים טובים שותקים", ואת השלט הקיפה בעיגול.
בסטורי נוסף שהעלתה רוזנברג היא שיתפה אדם שעמד עם שלט בהפגנה ובו נכתב: "אני ימני חרדי", כשבנוסף לתמונה שהיא שיתפה היא הוסיפה את הדברים הבאים: "אין ימין, אין שמאל, יש רוב".
לסיום, העלתה רוזנברג סטורי בו הודתה שלא הייתה בהפגנות, אך חשפה שהיא תגיע לשם בשבוע הבא: "לא יכולתי להגיע להפגנה היום, תודה לאחים ולאחיות שלא מוותרים ומוותרות. בשבוע הבא מגיעה בשיא הכוח". לסיום כתבה: "כן לדמוקרטיה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שמישהו יסביר לה שדמוקרטיה זה בחירות וצריך לדעת להפסיד (ל"ת)
    ברוך 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חחח
    מוטי 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד מעט את ובעלך תהיו מובטלים
    סגור