בארץ

נערה מתה וכוכב הטיקטוק לא מבין למה "כולם שמחים"

הדיווחים אתמול (שני) על מותה של נערה פלסטינית בת 16 מג'נין כאשר עמדה בגג בניין בעת פעולה של צה"ל, גררה עמה תגובות רבות. כוכב הטיקטוק דניאל עמרם לא אהב לראות את השמחה של עוקביו למותה של הנערה - "כולם שמחים וצוחקים"
מערכת ice |  1
דניאל עמרם (צילום טוויטר)
אתמול (שני) עלו לכותרות מקרה אותו פרסמו הפלסטינים שדיווחו כי נערה בת 16 מג'נין נהרגה לאחר שנפגעה מכדור בראש במהלך כניסת כוחות צה"ל לעיר. לטענת הפלסטינים, הנערה עמדה על גג ביתה וצילמה את כוחות צה"ל במהלך הלילה ונורתה כתוצאה מכך על ידי חיילי צה"ל.
כוכב הטיקטוק דניאל עמרם ראה את התגובות השמחות על מות הנערה והיה קשה לו לקבל זאת. "הזמנים האלו גורמים לי לשנוא את מה שאני אוהב לעשות, עולה דיווח על ילדה בת פאקינג 15 שמתה במהלך עימותים עם צה"ל, וכולם שמחים וצוחקים", כתב והביע צער. "מה גורם לבן אנוש לשמוח ממות של ילדה בת 15, בין אם זה צה"ל, בין אם זה הצד השני פגעו בה, זה מוות של חסרת ישע שלא עשתה שום דבר רע לאף אחד, למה לשמוע?", סיכם.

יש לציין שכבר אתמול בצהריים בצה"ל פרסמו תחקיר ראשוני של התקרית וציין כי "קיימת סבירות גבוהה" שהנערה אכן נהרגה בשוגג על ידי אחד מלוחמי מג"ב. על פי התחקיר הראשוני, נראה כי הילדה לא תמימה כמו שעמרם חושב. נראה כי הנערה שהתה ליד אחד החמושים ושימשה בתור מתצפתת, כך על פי התחקיר הראשוני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקלט!!
    eliya 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל בר דעת יודע כשיורים רצים למקלט!!! ולא הולכים לצלם על גג...
    סגור