בארץ

נוכל הטינדר לא יוכל לצאת מהארץ? המדינות האירופיות בעקבותיו

רשויות האכיפה בגרמניה הוציאו צו מעצר נגד נוכל הטינדר שמעון חיות, מתוך כך כניסתו לאירופה תהווה סכנה עבורו. בנוסף לכך, הרשויות בגרמניה שוקלות להגיש נגד נוכל הטינדר צו מעצר בינלאומי
מערכת ice | 
סיימון לבייב
רשויות החוק בגרמניה הוציאו צו מעצר נגד שמעון חיות המוכר כ"נוכל הטינדר". הצו הוצא בעקבות חשד לעבירות הלבנת הון והונאה בתחום הקריפטו שביצע חיות. לפי חוקי ההסגרה של האיחוד האירופאי, במידה וחיות יגיע לאחת ממדינות היבשת הוא ייעצר באופן מיידי על ידי רשויות החוק במדינה בה הוא יימצא.
בבקשת הסגרה של הרשויות בגרמניה, נכתב כי חיות נחשד כי השתמש בכמה שמות שונים באמצעותם ביצע, על פי החשד, את ההנאות. עוד נכתב כי חיות מקים חברות תחת שמות של אנשים שונים ומבצע הונאות מחשב וקריפטו. זאת מבלי שידעו שהוא זה שביצע את המעשים. מתוך כך החשדות המייחסים לחיות עבירות הונאה, עבירות מס והלבנת הון בסכום של מיליוני אירו.
עד כמה שידוע, רשויות האכיפה בגרמניה טרם הוציאו צו מעצר בינלאומי, אך במידה שבהמשך יבקשו הרשויות בגרמניה להוציא צו כזה, חיות הנוכל יהיה בבעיה של ממש. במצב שכזה כל יציאה מהארץ של חיות תכניס אותו לאיום מיידי של מעצר, כמעט בכל מדינה אליה ייכנס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה