בארץ

ש"ס במתקפה נגד בן גביר: "להשאיר את צה"ל מחוץ לשיח הפוליטי"

חילופי אש בקואליציה על רקע התקרית בחברון: בש"ס תוקפים את בן גביר על הגיבוי הבלתי מסויג שהוא מעניק לחייל שנשפט לכלא צבאי בגין תקיפת פעיל השמאל ואמירתו המצדדת בבן גביר
דוד זולדן | 
משה ארבל (צילום נועם רבקין פנטון פלאש90)
ח״כ משה ארבל מש"ס תוקף את שותפו לקואליציה, יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר: ״ח״כ איתמר בן גביר ידידי, אני קורא לך להשאיר את צה״ל מחוץ לשיח הפוליטי. אסור לאפשר בשום אופן ללוחם צה״ל במדים להתבטא בעד שום מפלגה באופן הזה. חיילי ולוחמי צה״ל האהובים העומדים על משמר ארצנו חייבים להיות לפחות קומה אחת מעל העסקונה הפוליטית״.
בן גביר לא נשאר חייב והגיב: "לשלוח חייל לכלא ל-10 ימים רק בגלל שאמר "בן גביר יעשה פה סדר", זה חציית קו אדום והעברת מסר של פגיעה בחיילי צה"ל. אסור לתת לאנרכיסטים שמוציאים את דיבתנו רעה לנצח, צריך לתת גב ללוחמים ולא להחליש אותם".
עוד ציין בן גביר כי "זה לא משפטי, לא מידתי ולא סביר. מי שמנסה להפוך את הצבא לפוליטי זה בני גנץ. אנחנו נבוא לתקן".
בן גביר ביקר את אביו של החייל והבהיר כי "לא יכול להיות שבאים אנרכיסטים, מקללים, יורקים, תוקפים את החיילים הגיבורים שלנו, לוחמים מגיבים, אפשר בהחלט לקחת אותם לצד ולהגיד להם 'תגובה יותר מידתית, פחות מידתית', אבל לשלוח לעשרה ימים בכלא? זה לא סביר, זה לא מידתי, זה לא נכון, זה לא ראוי. התפקיד שלנו לתת גב ללוחמים שלנו, לתת גב לחיילים שלנו ואני דורש מהצבא, תחשבו פעמיים על העונש הזה. זה מסר רע מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה