בארץ

נתניהו נפגש עם סמוטריץ' ובן גביר. האם הושגה פריצת דרך?

גורם המקורב לאחד הצדדים מסר כי "בן גביר מנסה לעזור ולתווך בין כל הצדדים. הוא לא נח בעניין כדי לקדם את המשא ומתן בין הציונות הדתית לליכוד"
דוד זולדן |  1
בנימין נתניהו, איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
המו"מ הקואליציוני הואץ ואחרי הדיווחים על נתק בין השניים התהלכו שמועות כל פיצוץ קרב. אלא שנתניהו נפגש עם סמוטריץ' לאחר השבעת הכנסת ובהמשך, נפגש נתניהו עם בן גביר שיצא קורן מהפגישה. גם סמוטריץ' יצא מהפגישה מחוייך. 
יו"ר הליכוד בנימין נתניהו נפגש היום עם יושב ראש מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. השניים נועדו לאחר השבעת הכנסת ה-25 ובכך שמו סוף לנתק ששרר ביניהם בימים האחרונים. הפגישה ארכה כחצי שעה בלבד. אחרי הפגישה עם סמוטריץ נתניהו נפגש עם איתמר בן גביר, ומסתמנת התקדמות במגעים לקראת הרכבת ממשלה. 
כזכור, לאחר הבחירות וההישג הדרמטי של מפלגתו, סמוטריץ' דרש לקבל לידיו את אחד המשרדים הגדולים בממשלה - משרד הביטחון או משרד האוצר. לעומת זאת, על פי דיווחים שונים, נתניהו ניסה למנוע מסמוטריץ' תפקיד בכיר, כשבין היתר פורסם כי אריה דרעי יקבל את תיק הביטחון ועוד קודם לכן את האוצר.
למרות הפרסומים מסתמן כי דרעי לא יקח את תיק הביטחון וגם לא את האוצר. זה עדיין לא אומר שתיק הביטחון שמור לסמוטריץ' אלא שגוברים הסיכויים של יו"ר הציונות הדתית לקבל את התיק היוקרתי כל עוד הוא נחוש ללכת עד הסוף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה למדינה
    אייל 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשלה הזאת. זה מה שמגיע לציבור
    סגור