בארץ

המחבל מהפיגוע: נכנס לאיזור התעשייה עם אישורי עבודה

שלושה אנשים נרצחו הבוקר בפיגוע המשולב שארע באישור התעשייה באריאל. לאחר שהמחבל נוטרל וזהותו אותרה, התגלתה יחד איתה הדרך הקלה והמכעיסה באמצעותה חדר למתחם וביצע את מעשי הטרור
מערכת ice | 
אמבולנס (צילום אוראל כהן)
הפיגוע הרצחני שמתרחש הבוקר (שני) באיזור התעשייה בעיר אריאל מתחיל להתבהר, וכעת זהותו של המחבל נחשפת - ואיתה גם הדרך המכעיסה שבאמצעותה הצליח להיכנס לאיזור התעשייה.
המחבל בן ה-18 שרצח שלושה אזרחים בדקירות סכין, הוא פלסטינאי תושב הכפר חארס. אל איזור התעשייה הצליח להיכנס בקלות באמצעות אישור עבודה במתחם התעשייה שהחזיק ברשותו.
דניאל כהן חובש איחוד הצלה מסר: "בתחילה נמסר לנו על פיגוע דקירה בשער הכניסה (ש.ג) לאיזור התעשייה באריאל. שם הענקתי סיוע לנפגע קל עד בינוני. תוך כדי הטיפול נמסר לנו מעוברי אורח כי המחבל המשיך לכיוון תחנת הדלק ויש שם עוד נפגעים.
"בדרך לשם נתקלנו בגבר מוטל ללא רוח חיים (בציר הגישה לאזור התעשייה) והמשכתי לתחנת הדלק שם אמרו לנו כי יש עוד שני פצועים מדקירה. ביצענו החייאה על שניהם בסיוע צוות ניידות טיפול נמרץ של צה"ל ומד"א שפינו לאחר מכן את שני הפצועים באורח אנוש. בזמן ההחייאה נמסר לנו כי המחבל נמלט עם רכב לכביש 5 שם אירעה תאונה קשה עם מספר כלי רכב וישנם בזירה מספר פצועים. חובשים נוספים יצאו לשם לסייע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה