בארץ

יעקב אחימאיר לח"כ החדשה: "קחו אותה לשיחת חינוך"

התנהלותה של חברת הכנסת הנכנסת מטעם הליכוד, עורכת הדין טלי גוטליב, אינה נעימה לכל אוזן. איש התקשורת יעקב אחימאיר החליט שאינו שותק וביקש מחברי הכנסת הוותיקים: "קחו אותה לשיחת חינוך"
מערכת ice |  4
יעקב אחימאיר (צילום הדס פרוש פלאש 90)
בעוד מספר ימים יושבעו חברי הכנסת ובין חברי הכנסת החדשים תבלוט אחת – טלי גוטליב מהליכוד. סגנונה של עורכת הדין ואמירותיה אינן נעימות לכל אחד. אחד מהם הוא איש התקשורת הוותיק יעקב אחימאיר.
אחימאיר לא חוסך את דעתו ברשת הטוויטר וגם את דעתו כלפי גוטליב הוא לא הסתיר. "אות אזהרה למנחי טלוויזיה: בעוד ימים יושבעו הח"כים. ביניהם, [ליכוד] טלי גוטליב. הערב ציפיתי בה. ובכן, היא לא תעצור את מילותיה, היא תשתק את המנחה, היא תשסע ללא רחם יריב היושב מולה", תיאר אחימאיר את הרגשתו כאשר הוא צופה בכל פעם בגוטליב.

"קריאה לוותיקים בכנסת: אנא, קחו אותה לשיחת חינוך, לימוד במזנון, לבל תעורר אך כעסים סביבה בתחילת הדרך", קרא לחברי הכנסת היותר ותיקים בתקווה כי גוטליב תשנה את דרכה שאתה הוא אינו מסכים.
כזכור, רק אתמול גוטליב התייחסה בריאיון לאולפן ynet לאפשרות שהקואליציה החדשה תחוקק פסקת התגברות ברוב של 61 חברי כנסת וטענה כי אין בזה צורך. "פסקת ההתגברות זו כותרת מאוד פומפוזית ויפה, אבל אין בה צורך. חוק יסוד שפיטה לא נותן לבית המשפט העליון סמכות לבטל חוקים. כשלעצמי אני מתעלמת מפסיקה. זו פסיקה בלי סמכות, אני לא מכבדת את זה". לדבריה, "בג"צ צריך לזכור את מקומו וצריך לרסן את כוחו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה התכוון. יעקוב
    שלומציון 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לד לדעתי לסיגנו דיבורה להתלהמות שבדבריה , טולי יש אמת במה שהיא אומרת אבל סיגנון דיהורה המתלהם לא במקום ולא ראוי
    סגור
  • 3.
    אזניים
    צפוני 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לכל אוזן? או רק ל64 מנדטים מרוב העם היהודי הישראלי?
    סגור
  • 2.
    תגובה
    שרה 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לדעתי היא בסדר גמור, אומרת את האמת על הגועל נפש של בתי המשפט וכל שאר הדברים שצריך לתקן במדינה שלנו.......
    סגור
  • 1.
    תהי כמו שאת טלי
    חיים 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 6
    רוב העם אוהב אותך תהי שרת משפטים תעשי סדר במערכת המשפט תלחמי בטרור הפמיניסטי את האור הפמיניסטי החדש האור הנאור שיודע לכבד את הגברים סביבו נכון - כמו מלכת אסתר
    סגור